۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۵۴۶۵۶
نماینده ولی فقیه در کردستان:

حکومت اسلامی ایران بهترین الگو برای بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان این‌که حکومت اسلامی ایران بهترین الگو برای بیداری اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر ناب مطرح شده که دستورات الهی را بهترین راه برای اداره حکومت ها به جهان معرفی کرده است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در شهر سنندج، بیان کرد: در حال حاضر کشور ایران و جهان اسلام در شرایط بسیار حساسی قرار دارد، انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر ناب مطرح شده که دستورات الهی را بهترین راه برای اداره حکومت ها به جهان معرفی کرده است.


وی در ادامه افزود: هدف سردمداران جهان نفوذ و تأثیرگذاری فرهنگ خود بر زندگی مردم مسلمان است، امام راحل در برابر این استکبار ایستاد و حکومتی تشکیل داد که بر اساس اوامر الهی شکل گرفت و نیز دستورات خداوند در زندگی و مسائل مختلف جاری است، حکومت اسلامی ایران بهترین الگو برای بیداری اسلامی است.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: تا سال 2050 و در 35 سال آینده اسلام نخستین دین جهان خواهد بود و دشمنان از این موضوع بسیار وحشت کرده اند و متأسفانه سران کشورهای اسلامی متوجه این امر مهم و حیاتی نیستند و این همدلی و وحدت را به دشمنی تبدیل می کنند و این جای تأسف است.


وی به تلاش دشمن در راستای ایجاد اختلافات قومی و مذهبی اشاره کرد و افزود: برای خنثی کردن این مکر باید به دستورات قرآن عمل کنیم و با ایجاد وحدت و همدلی در میان مسلمانان شاهد یک امت واحده مقتدر خواهیم بود.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را نهادی مؤثر برای ترویج دین و مذهب و ایجاد وحدت و برادری دانست و تأکید کرد: می بایست با تمام وجود در این راه خدمت کرد و باید در جهت رفاه و معیشت روحانیان معزز تلاش کرد و زیرساخت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و مهارتی در حوزه روحانیت را ایجاد کرده و به کار گرفت که به فضل خداوند این اقدامات در سال 94 با شتاب و هماهنگی بیشتری انجام خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام محرم علی فراشی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، وی را فردی خدمت گذار به مردم و متعهد به اسلام و قرآن دانست و افزود: امروز روز تودیع نیست بلکه تقدیر و تجلیل از زحمات این مسؤول است که به دلیل تعهد انسانی برای خدمت به والده گرامی به موطن خود قم باز خواهند گشت، می باشد.


وی با اشاره به سوابق کاری مدیر جدید مرکز بزرگ غرب کشور تصریح کرد: حجت الاسلام نصرتی منشأ ارائه خدمات فرهنگی فراوانی از پیش از انقلاب تا به امروز بوده است.


در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام محرم علی فراشی ،حجت الاسلام علی اکبر نصرتی به عنوان مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور معرفی شد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات