۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۵۵۳۹۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام تأکید کرد؛

حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم یمن ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حمایت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام از ملت های مظلوم به ویژه یمن را ضروری خواند و گفت: حمایت از جبهه مقاومت، اعلام بیزاری از وحشی گری های آل سعود و کمک رسانی و امداد به مردم بی دفاع در این منطقه از وظایف ملت ایران و ملت های آزادی خواه و عدالت طلب است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، به تحولات بسیار مهم یمن و حمله وحشیانه عربستان به این منطقه اشاره کرد و گفت: سعودی ها با این هجمه وحشیانه به خیال خام خود می توانند انقلاب مردمی یمن را سرکوب و جلوی جبهه مقاومت در منطقه را بگیرند و به آن آسیب بزنند.

 

وی با تأکید بر این که هیچ قدرتی نمی تواند جلوی مقاومت منطقه را بگیرد تصریح کرد: جبهه مقاومت حرکتی برآمده از متن ملت های آزادی خواه است که هیچ کس نمی تواند او را متوقف کند و به آن آسیب بزند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که عربستان با این حرکت وحشیانه خود نشان دادند که هم پیمان صهیونیست ها هستند، اظهار داشت: سعودی ها همان وحشی گری، جنایت، نسل کشی، کودک کشی و از بین بردن زیر ساخت ها را که صهیونیست ها در غزه انجام دادند بر حق مردم یمن روا داشتند و وحشی گری خودشان را نشان دادند.

 

امام جمعه شهرکرد مردم یمن را بیدار، مقاوم و استوار و آماده برای دفاع از تمامیت ارضی و فرهنگ کشورشان دانست و گفت: به یقین سعودی ها در این مسئله آسیب خواهند دید و ضرر خواهند کرد و ناچار خواهند شد دست از این وحشی گری و خون ریزی خود بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حمایت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان از ملت های مظلوم به ویژه یمن را ضروری خواند و گفت: حمایت از جبهه مقاومت، اعلام بیزاری از وحشی گری های آل سعود و هم پیمانان آنان در منطقه و کمک رسانی و امداد به مردم بی دفاع در این منطقه از وظایف ملت ایران و ملت های آزادی خواه و عدالت طلب است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به نامگذاری امسال به نام همدلی و هم زبانی ملت و دولت از سوی رهبر انقلاب تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه، درون کشور به شدت نیازمند به همدلی و هم زبانی و حمایت از مقاومت است.

 

وی مسئله مذاکرات هسته ای و به سرانجام رسیدن آن را نیز نیازمند همدلی و هم زبانی در درون دانست و گفت: هرگونه شکاف و دودستگی در درون، خدمت به نظام، انقلاب و منویات رهبر نیست؛ بنابراین باید برای تحقق این مهم بکوشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، چهارمحال و بختیاری را پیشگام در تحقق این شعار دانست و گفت: گردهمایی بزرگ فعالان وافراد اثرگذار این استان با هدف راه‌اندازی یک نهضت بزرگ همدلی و هم‌زبانی در 12 اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات