۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۵۵۷۲۹
امام جمعه ویس:

اقتدار کشور در گرو همدلی و هم زبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ویس با اشاره به تحولات منطقه ای و موقعیت ویژه جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: اقتدار کشور با همدلی و هم زبانی دولت و ملت امکان پذیر است.
حجت الاسلام آفرين، امام جمعه ويس

حجت الاسلام محمد علی آفرین، امام جمعه ویس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: موقعیت کشور و افزایش اقتدار آن نیازمند همدلی و هم زبانی دولت و ملت است.

حجت الاسلام آفرین نام گذاری سال ها را  سنتی نیکو توصیف و عنوان کرد: از  20 سال پیش این فرایند آغاز شده و نام گذاری هر سال به تناسب تحلیل های بوده رهبر معظم انقلاب از اوضاع داخلی و خارجی کشور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این تحلیل ها تحولات داخلی، منطقه ای و جهانی را در نظر می گیرد و این نشانه آگاهی و بلند نظری ایشان است.

امام جمعه ویس ابرازداشت: بدون شک مردم ولایتمدار و آگاه ما در جهت تحقق این شعار و عملی سازی آن در سطح ملی گام بر می دارند.

وی گفت: همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، تنها شعار نیست بلکه رهبری در جایگاه دید‌بان تیزبین انقلاب به‌ عنوان نقشه راه، استراتژی و یک راهبرد این مطلب را مشخص کرده اند.

حجت الاسلام آفرین تصریح کرد: همدلی و هم زبانی سبب خواهد شد تا ملت، منتقد، حمایت‎گر و دلسوز دولت باشد و دولت نیز به خدمت رسانی به ملت می پردازد تا در پرتو نظام مسیر سعادت را بپیماید.

امام جمعه ویس در ادامه گفت: برای تحقق هدف های از پیش تعیین شده ابتدا باید آسیب های موجود را شناسایی کرده و در برطرف کردن آن ها گام برداریم.

وی افزود: در مسیر تحقق شعار سال و هدف های از پیش تعیین شده ممکن است که با چالش های رو به رو شویم و این نیازمند تلاش بیش تر مسؤولان و همکاری ملت است.

حجت الاسلام آفرین در پایان اظهارداشت: تحقق شعار سال نیازمند تقویت حس اعتماد متقابل دولت و ملت است که باید این مسأله مهم را روز به روز تقویت کرده و گسترش دهیم./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات