۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۵۶۶۰۱

آیین خطبه خوانی خادمان حرم حضرت معصومه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین خطبه خوانی ماهانه خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر برگزار شد.
آیین خطبه خوانی خادمان حرم حضرت معصومه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این مراسم که امروز در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، حجت الاسلام فلاحی ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) حضور در حرم بانوی کرامت و زیارت ایشان را از نعمت های بزرگ الهی دانست.

 

مدیر کل حراست آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان این که انسان ها، هرچه هم سپاسگزار نعمت های الهی باشند، نمی توانند شکر نعمت ها را به جای آورند، تصریح کرد: خداوند دوست دارد نعمت هایی که به مخلوقات می دهد، آثار آن را در زندگی فرد مشاهده کند.

 

وی خدمت به اهل بیت(ع) را از جمله نعمت هایی دانست که باید اثر این نعمت در افراد و زندگی آنها نمود داشته باشد، افزود: هر روزی که خادمان حرم حضرت معصومه(س) در این مکان مقدس حضور می یابند، باید قدر نعمتی که به آنها ارزانی شده را بدانند و دیگران را نیز از آن بهره مند نمایند.

 

حجت الاسلام  در پایان اظهار داشت: باید از تمامی کسانی که در این  آستان مقدس تلاش کرده اند،  از واقفان و کسانی که اموالشان را برای آبادی این مکان مقدس وقف نموده اند، قدرشناسی کنیم و برای گسترده شدن سفره وقف با چنین نیت های پاکی، تلاش کنیم./1323/د101/ف

ارسال نظرات