۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۵۷۳۲۵

سلسه محافل شعرخوانی در حوزه هنری قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم و با حضور شاعران مطرح و جوان این استان عصر شعری به صورت ماهیانه برگزار می‌شود.
حوزه هنري استان قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، واحد آفرینش های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم، با حضور شاعران مطرح و جوان این استان عصر شعری به صورت ماهیانه برگزار می کند.
 
قابل ذکر است در این سلسله محافل ضمن شعرخوانی شاعران پیشکسوت و جوان استان، اخبار مهم ادبی کشور و استان قم به اطلاع حاضران خواهد رسید.
 
همچنین سخنرانی‌های کوتاه با موضوع مناسبت‌های پیش‌رو از دیگر بخش‌های این محفل است و موضوع اشعار در این محافل آزاد است اما با توجه به رویدادهای مهم مذهبی و ملی بخش ویژه‌ای برای اشعاری با این مضامین، در هر برنامه در نظر گرفته می‌شود و از دیگر بخش‌های این محافل برگزاری جشن تولدی مختصر برای شاعران متولد هر ماه خواهد بود.
 
شایان ذکر است نخستین محفل شعرخوانی ساعت 17:30 روز چهارشنبه 9 اردیبهشت در سالن سوره حوزه هنری استان قم واقع در خیابان صفاییه، کوچه 23، پلاک 8 برگزار می‌شود.
 
گفتنی است در این مراسم از دفتر شعر «باران پس از برف» اثر شاعر توانمند استان خانم اعظم سعادتمند نیز رونمایی می شود./1322/پ203/ف
ارسال نظرات