۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۵۷۵۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کارگران عامل رشد و پیشرفت کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که کارگران عامل رشد و پیشرفت کشور هستند، گفت: در راستای رشد اقتصادی کشور باید به نیروی داخلی و کارگران توجه شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‎‌ فقیه در لرستان و امام‌ جمعه خرم‌آباد، عصر امروز در دیدار جامعه کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به این که تمام پیامبران الهی از قشر کارگر بوده‌اند، گفت: گویا هستی برپایه کار و کارگری بنا شده است.

 

وی با بیان این که حق‌تعالی مبدأ کارگری است و همه موجودات عالم کارگر هستند، عنوان داشت: بهشت نیز در سایه کار به دست می‌آید.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: آن‌چه ما در زندگی استفاده می‌کنیم نتیجه تلاش کارگران است.

 

وی با بیان این که شأن کار و کارگر شأن مقدس و الهی است، خاطرنشان کرد: کارگران عامل رشد و پیشرفت کشور هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش کارگران در جامعه و اقتصاد کشور بیان داشت: استقلال و خودکفایی کشور مرهون تلاش کارگران است.

 

وی تصریح کرد: در جامعه امروز ما بیش از هر زمانی نیازمند نهادینه شدن فرهنگ کار در جامعه هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که کارگران برای تحقق اقتصاد مقاومتی پیش قدم باشند، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می‌شود که کارگران عرصه کار را عرصه پیکار با دشمنان بدانند.

 

وی نقش کارگران را در مقابله با تحریم‌ها کلیدی دانست و افزود: در اقتصاد مقاومتی باید به نیروی داخلی و کارگران توجه شود.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که رعایت حقوق کارگر بر همه چیز مقدم است، اظهار داشت: هیچ‌گاه نباید از کارگران استفاده ابزاری شود.

 

وی با تأکید بر این که کارفرمایان باید رابطه صمیمی با کارگران داشته باشند، خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ درست کار کردن باید مورد توجه قرار گیرد./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات