۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۲۵۷۸۱۰
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در دیدار سردار نقدی:

نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی غیر قابل انکار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد نقش بسیج را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و تأثیرگذار خواند و گفت: بسیج به هر میزان که در مسأله اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کند می ‎تواند در عملیاتی کردن فرامین رهبری و یاری رساندن به دولت برای حاکمیت بخشیدن به این امر مهم نقش آفرین و تأثیرگذار باشد.
ديدار امام جمعه شهرکرد با سردار نقدي حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به حضور ارزشمند بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: به لطف الهی بسیج در انسجام بخشی به آحاد جامعه به ویژه بین نیروهای ارزشی نقش آفرین بوده است.

 

وی نقش بسیج را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و تأثیرگذار خواند و گفت: بسیج به هر میزان که در مسأله اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کند می تواند در عملیاتی کردن فرامین رهبری و یاری رساندن به دولت برای حاکمیت بخشیدن به این امر مهم نقش آفرین و تأثیرگذار باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری فضای عمومی امروز جامعه برای حاکم کردن اقتصاد مقاومتی را مطلوب دانست و تصریح کرد: خوشبختانه دولت‌ مردان نیز در اظهاراتشان اقبال مناسبی برای تحقق این سیاستها نشان دادهاند که امیداوریم در عرصه عمل این مهم دیده شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: امید است با همدلی و هم زبانی، کمک گرفتن از ظرفیتها و نیروهای بسیجی و حمایت از تولیدگران عرصه به صورت همه جانبه برای تحقق سیاستهای اقتصادی به خوبی فراهم شود و ما شاهد بالندگی و شکوفایی و رونق اقتصاد در جامعه باشیم.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که با دلخوش کردن به بیگانه نیز تحریمها به طور کامل برداشته نخواهد شد افزود: به فرض این که با این مذاکرات نیز قسمت‌ هایی از تحریم هم برداشته شود، ما همچنان با فشارهای همه جانبه دشمن مواجه خواهیم بود؛ بنابراین تنها راه رهایی از این فشارها روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.

 

سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز با تأکید بر حضور نیروهای بسیجی در عرصههای تولید به ویژه در عرصه کشاورزی، دامپروری و پرورش آبزیان و شیلات، تأکید کرد: به لطف الهی به زودی در عرصههای صنعتی هم ورود مناسبی خواهیم داشت تا بتوانیم با کمک دولت ‌مردان به اهداف بلندی که در اقتصاد مقاومتی مطرح است و مدنظر رهبر معظم انقلاب است برسیم./9457/پ203/ب4

ارسال نظرات