۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۵۸۰۵۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجرد:

عزت ملت ایران در توافق هسته ای حفظ شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجرد با اشاره به انجام مذاکرات با گروه 5+1 گفت: در توافق هسته ای ایران باید حیثیت وعزت ملت ایران حفظ شود.
مذاکرات هسته‌‌اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علاء دولتشاهی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجرد، عصر امروز، در جمع اصحاب رسانه گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در انجام مذاکرات فصل الخطاب است.

وی با بیان این که در انجام مذاکرات و توافق هسته ای باید عزت و حیثیت ملت ایران حفظ شود، افزود: لغو تحریم ها مهم ترین خواسته مردم ایت که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام دولتشاهی در ادامه تصریح کرد: در توافق هسته ای ایران با گروه 5+1 باید برد برد باشد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در انجام مذاکرات خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با موضع گیری های روشن و راه گشای خویش، بایدها و نبایدهای مذاکرات هستهای را برای دولت‎مردان تبیین کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجرد در ادامه با اشاره به شعار سال عنوان داشت: همدلی و هم زبانی دولت و ملت در راستای پیشبرد اهداف نظام ضروری است.

وی با بیان این که آحاد مردم جامعه و مسؤولان باید برای رفع محرومیت در جامعه تلاش کنند، افزود: در این راستا دولت و ملت باید وحدت خویش را حفظ کنند.

حجت الاسلام دولتشاهی در ادامه با اشاره به این که 11 تا 17 اردیبهشت ماه جاری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گذاری شده است، خاطرنشان کرد: تبیین شعار سال و برگزاری نشست های بصیرتی در جهت مبانی فکری استاد مطهری از برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در بروجرد است.

راهبردهای همدلی و همزبانی دولت و ملت را می توان در اندیشه های شهید مطهری یافت

حجت الاسلام دولتشاهی در ادامه با بیان این که عدالت، پیشرفت و راهبردهای همدلی و همزبانی دولت و ملت را می توان در اندیشه های شهید مطهری یافت، اظهار داشت: شهید مطهری منتقدی متفکر بود.

وی حق گویی، حق طلبی، مقابله با انحرافات فکری، تشخیص مشکلات جامعه و نقد منصفانه را از دیگر ویژگیهای بارز استاد مطهری بیان کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجرد یادآور شد: این عالم برجسته با علم و تقوای بالای خویش به نقد اندیشه ها و تفکرات انحرافی می پرداختند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات