۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۲۵۸۳۴۸

همایش پدران آسمانی در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با میلاد باسعادت امام علی(ع)، همایش پدران آسمانی در آمل برگزار شد.
مراسم پدران آسماني در گلزار شهداي قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، همایش پدران آسمانی، امشب با حضور فرزندان شهدا و به مناسبت سالروز میلاد باسعادت امام علی(ع) در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد.

 

عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در این همایش با گرامی داشت میلاد باسعادت امام علی(ع) ، گفت: باید راه و هدف این امام همام را سرلوحه امور خود قرار دهیم که زمینه ساز سعادت و رستگاری می شود.

 

وی با بیان این که ماه رجب ماه بندگی خداوند متعال است، بیان داشت: در این ماه خداوند منان روزی فراوانی به بندگان می دهد که باید درخواست به پروردگار متعال داشته باشیم.

 

رضایی با اشاره به این که خداوند منان نعمت های گرانقدر خود را به سوی ما روانه کرده است، افزود: باید تلاش کنیم تا در مسیری ارزشمند قرار گرفته و در راستای کسب تعالیم دینی حرکت کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران با تاکید بر این که باید یاد و آرمان امام راحل و شهدا به نحوی شایسته وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید آرزوی توفیق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سکاندار بی بدیل آن داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: اگر از ولایت غفلت کنیم از خودمان غفلت کردیم که امیدداریم هر روز بر عزت رهبری افزوده شده تا ما را هدایت کنند و انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.

 

رضایی با بیان این که فرزندان شهدا باید قدردان مادران خود باشند، گفت: مادران زحمات بسیاری برای فرزندان خود کشیده و تلاش های بسیاری برای آنان دارند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران، افزود: همسران شهدا نقش بی بدیل پدران فرزندان شاهد را پر کردند که باید قدردان این عزیزان باشید.

 

وی با بیان این که امروز فرزندان شهدا از سرآمدان نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: فرزندان شهدا باید راه و هدف پدران خود را ادامه دهند که بهترین پیام رسان خون شهدا همین فرزندان هستند.

 

رضایی با اشاره به این که فرزندان شهدا باید راه پدران خود را با صلابت و اقتدار ادامه دهند، گفت: تلاش ما باید در راستای بهره گیری از سیره نورانی شهدا باشد که ثمرات و برکات بسیاری دارد./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات