۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰
کد خبر: ۲۵۹۲۷۲
مادر شهید شیخ زاده:

هزاران نفر همچون فرزندم فدای رهبر عزیز

خبرگزاری رسا ـ مادر شهید شیخ زاده با تأکید بر این که ما هرچه داریم به برکت وجود امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است، گفت: هزاران نفر همچون ابوالفضل من فدای اسلام، قرآن و رهبر عزیز؛ خداوند ایشان را برای ما محفوظ دارد.
شهيد سيدابوالفضل شيخ‌زاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مادر شهید سید ابوالفضل شیخ زاده سراجه شب گذشته با حضور در هیأت فاطمیون در کنار پیکر پاک فرزندش به تشریح سیره اخلاقی آن شهید پرداخت و اظهار داشت: سید ابوالفضل پنج ساله بود که نمازش را به صورت صحیح می خواند و شب ها بالای پشت بام اذان می گفت.
وی زندگی آن شهید را بسیار ساده و بی آلایش توصیف کرد و گفت: اخلاق بسیار خوب و محبت فروانی داشت، به ویژه نسبت به خانواده بسیار با محبت بود.
مادر شهید شیخ زاده افزود: 14 سال داشت که از قم فرار کرد و به اندیمشک رفت تا در جبهه حق علیه باطل بجنگد؛ مسؤولان و فرماندهانش با ما تماس گرفتند و پرسیدند که آیا شما راضی هستید که فرزندتان در جبهه بماند و بجنگد، من و پدرش به اتفاق رضایت دادیم و گفتیم که به این امر افتخار می کنیم.
وی با اشاره به دوران مجروحیت شهید شیخ زاده، گفت: یک بار در کردستان زخمی و سپس در عملیات بدر زخمی شد؛ وقتی که برای مداوا در بیمارستان نکویی قم بستری بود، گریه می کرد و خطاب به حضرت زهرا(س) می گفت، فدای پهلوی شکسته ات بشوم من توفیق شهادت نداشتم.
مادر شهید شیخ زاده افزود: حالا پس از 30 سال پیکرش پیدا شده و نزد ما باز گشته است؛ شاید او با این کار می خواهد بگوید که به فکر شما بودم که برگشتم، ای کاش ما هم شهدا را فراموش نکنیم و طبق وصیت آنها پیرو ولایت باشیم.
وی با اشاره به فرازی از وصیت نامه این شهید، گفت: از من و خواهرش خواست که اگر شهید شد به یاد حضرت زینب(س) گریه کنیم و مشکی بپوشیم؛ وصیت کرد که با لباس تمیز مرا در قبر بگذارید تا با حالت پاکیزه به خدمت امام حسین(ع) برسم.
مادر شهید شیخ زاده افزود: وصیت کرده بود که من و پدرش او را در قبر بگذاریم شاید بعد از این همه سال آمده که سنگینی پیکرش پدرش را اذیت نکند چراکه در زمان حیات بسیار هوای پدرش را داشت؛ خیلی خوشحالم من لایق نیستم اما امیدوارم خداوند این قربانی را از ما قبول کند.
وی با تأکید بر این که ما هرچه داریم از امام(ره) داریم که بنیان گذار انقلاب بود، گفت: هزاران نفر مثل ابوالفضل من فدای اسلام، قرآن و رهبر؛ خدا رهبر عزیز ما را برای ما نگه دارد.
گفتنی است، در پایان مراسم پیکر پاک شهید سید ابوالفضل شیخ زاده سراجه در هیأت فاطمیون تشییع شد.
این شهید بزرگوار در سال 64 مفقود الاثر شد و به تازگی در عملیات تفحص شهدا، از طریق پلاک شناسایی شد.
مراسم وداع با این شهید روز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت از ساعت 7:30 صبح از بنیاد شهید و امور ایثارگران قم آغاز می‌شود.
پیکر شهید سیدابوالفضل شیخ‌زاده روز جمعه 18 اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه در مراسمی با شکوه از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع) تشییع و در قطعه شهدا تدفین خواهد شد./928/پ202/ی
ارسال نظرات