۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۶۲۱۰۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

خلأ معنویت ریشه همه مشکلات جامعه بشری است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: عقب ماندگی جوامع به سبب خلا معنوی ، مسائل اخلاقی، غفلت از خداوند متعال و کتاب قرآن مجید است که باید به این امور ارزشمند و گرانقدر توجه ویژه ای صورت گیرد.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، امروز در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی این شهرستان که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد با گرامی داشت فرارسیدن ماه شعبان، گفت: در این ماه مناسبت های ارزنده و گرانقدری در پیش داریم که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.


وی با اشاره به این که میلاد سراسر نور حضرت مهدی موعود(عج) در نیمه این ماه بزرگ قرار دارد، بیان داشت: همه عالم در انتظار این امام همام است تا جهان را با عدل و صفای خود به گلستان تبدیل کند.


استاد حوزه علمیه مازندران افزود: جامعه امروز جهان نه هر روز بلکه ساعت به ساعت رو به پیشرفت، تکنولوژی و فناوری است، اما به دلیل خلأ معنوی دارای مشکلات فراوان هستند.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: عقب ماندگی جوامع به سبب خلأ معنوی، مسائل اخلاقی، غفلت از خداوند متعال و کتاب قرآن مجید است که باید به این امور ارزشمند و گرانقدر توجه ویژه ای صورت گیرد.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که بهره گیری از تعالیم والای قرآنی سعادت بخش زندگی جامعه بشری است، خاطرنشان کرد: این کتاب ارزشمند می تواند اثرگذاری ارزنده و شایسته ای در زندگی انسان داشته و سعادت و رستگاری را برای او به همراه آورد.


وی با اشاره به رویکردهای نادرست گروه های تکفیری، گفت: امروز اگر گروه های تکفیری و یا اهل سنت فقط خدا می گویند اشتباه است که قرآن کریم باید در پناه ولایت باشد.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید قرآن کریم در خانه های ما مهجور باشد، افزود: این کتاب ارزشمند سراسر معارف ارزنده و شایسته ای است که باید آن را در برنامه های زندگی خود وارد کرده و نهایت بهره برداری را از آن داشته باشیم.


امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که قرآن کریم کتابی ارزشند برای سعادت و رستگاری انسان است، تصریح کرد: این کتاب ارزنده به عنوان درس زندگی و چراغ راه هدایت همه انسان ها است.


گفتنی است؛ در این مراسم از 40 نفر از مربیان، مدیران و فعالان قرآنی شهرستان محمودآباد با اهدای هدایایی قدردانی به عمل آمد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات