۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۶۳۱۴۱
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تاکید کرد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیت های هنری در تبیین مفاهیم و معارف اسلامی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: هنرهای نمایشی همواره در خدمت اسلام و انقلاب باشد و از همه ظرفیت های هنری در تبیین مفاهیم و معارف اسلامی به نسل جوان استفاده شود.
علي مشربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی مشربی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان صبح امروز در آیین تجلیل از اعضای شورای بررسی متون نمایشی کاشان، این شورا را بازویی توانمند برای برنامه های فرهنگی هنری این اداره دانست و شهرستان کاشان را سرشار از ظرفیت های هنری عنوان کرد.

 

وی افزود: این شورا با دقت نظر و کار کارشناسی عالمانه توانسته است در ارتقای هنر تئاتر در شهرستان و در سطح کشور تاثیرگذار باشد و برای هنرمندان این عرصه در شهرستان هنرپرور کاشان آبرو کسب کند.

 

مشربی جاودانگی هنرهای نمایشی را مرهون کوشش اعضای شورای بررسی متون دانست و افزود: سعی مجدانه و توجه به قانون در نظارت متون نمایشی توانسته از بسیاری از انحرافات و آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

 

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر، اظهار امیدواری کرد: هنرهای نمایشی همواره در خدمت اسلام و انقلاب باشد و از همه ظرفیت های هنری در تبیین مفاهیم و معارف اسلامی به نسل جوان استفاده شود.

 

محسن خسروی رییس شورای بررسی متون نمایشی کاشان نیز در این مراسم با تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورا گفت: در سال های اخیر، جایگاه شورای بررسی متون نمایشی به دلیل نگاه صحیح و عالمانه مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان کاشان و در سطح کشور ارتقا یافته است.

 

وی افزود: این اعتماد مدیران، مسؤولیت اعضای شورا را در تصمیم گیری ها و خط مشی ها، بیش از پیش افزایش داده و به نوعی مطالبات مدیران شهرستان از این شورا را در راستای ترویج فرهنگ عمومی و دینی و حقوق شهروندی بالا برده است.

 

لازم به ذکر است در این نشست، از محسن خسروی، رییس شورای بررسی متون نمایشی، سید عبدالرضا تولیت کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان و عضو این شورا، حسین سنگین باف، صادق دامیار و احمد صابر طحان از اساتید هنرهای نمایشی به‌عنوان دیگر اعضای شورای بررسی متون نمایشی تجلیل شد.

 

شایان ذکر است، در آیین تجلیل از اعضای شورای بررسی متون نمایشی کاشان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد.

 

همچنین در این مراسم از تلاش های بهمن صادق پور به‌عنوان بازیگر پیشکسوت تئاتر کشور و شهرستان کاشان تجلیل شد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات