۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۶۸۰۴۷
به منظور حضور در انتخابات مجلس دهم؛

مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان از سمت خود استعفا داد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان با انتشار بیانیه ای از سمت خود در سازمان اوقاف استعفا داده و دلیل آن را نیز حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است.
حجت الاسلام باقري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی باقری، مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان با انتشار بیانیه ای از سمت خود در سازمان اوقاف استان زنجان استعفا داده و دلیل این استعفای خود را حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است.

 

وی در این بیانیه ضمن ابراز امیدواری برای حضور در عرصه های دیگر خدمت به مردم استان گفته است: امیدوارم با حسن ظن فراگیر مردم بتوانم خدمت‌گذاری شایسته برای ایران و رهروی برای مقام معظم رهبری در پیگیری آرمان‌های بلند ملت ایران که برگرفته از معماری امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، باشم.

 

متن بیانیه استعفای مدیر کل اوقاف زنجان بدین شرح است:

محضر مبارک سرور ارجمندم جناب حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با درود بر حضرت محمد (ص)، ضمن قدردارنی از الطاف بی‌دریغ و حمایت‌های جنابعالی از این خدمت گذار در پی درخواست‌های مجموعه‌های صنفی، اجتماعی فرهنگی و سیاسی برای حمایت از اینجانب برای حضور در نمایندگی مجلس دوره دهم از استان زنجان بدینوسیله ضمن اعلام موافقت خود برای پذیرش این درخواست استعفا، امیدوارم با حسن ظن فراگیر مردم بتوانم خدمتگذاری شایسته برای ایران و رهروی برای مقام معظم رهبری در پیگیری آرمان‌های بلند ملت ایران که برگرفته از معماری امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری است، باشم.

 

وی در ادامه استعفا نامه خود آورده است: لذا استعفای خود را اعلام کرده و از تک تک همکاران خدوم خویش، مدیران ساعی ادارات، دفاتر نمایندگی‌های تابعه و امامزادگان استان که اینجانب را برای پیگیری مأموریت‌های سازمانی انتخاب کردند، قدردانی می‌کنم.

 

حجت الاسلام باقری در پایان آورده است: همچنین از مسؤولان سازمان اوقاف و امور خیریه، مسؤولان استانی به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان کمال قدردانی و تشکر را دارم و در خاتمه نیز از مردم ولایی و نجیب و بلند نظر پایتخت شور و شعور حسینی مراسم سپاس و امتنان خویش را اعلام می‌کنم.

 

گفتنی است: حجت الاسلام باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اعلام کرد: از روز بیست و هشتم خرداد ماه به بعد دیگر من مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان زنجان نیستم و شخص دیگری به عنوان مدیر کل معرفی خواهد شد. /949/پ203/ح

ارسال نظرات