۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۶۸۱۲۷
استاد حوزه علمیه آمل:

لحظه های معنوی ماه رمضان فرصتی برای تعالی انسان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که ماه رمضان بهترین فرصت بندگی و تقرب الی الله است، گفت: لحظه های نورانی این ماه گرانقدر از مراتب ارزشمندی برخوردار است که باید در مسیر تعالی و تکامل قدم برداریم.
رييس اداره تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گردهمایی روحانیان و مبلغان بومی و اعزامی از قم تحت عنوان طلایه داران تبلیغ، امروز در اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد.

 

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در این همایش با گرامی داشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت است که باید بهره گیری شایسته ای از آن داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر این که روحانیان و مبلغان باید از فرصت های ارزشمند این ماه به نحوی شایسته استفاده کنند، بیان داشت: ظرفیت های معنوی ماه رمضان فرصتی گرانقدر برای ترویج تعالیم والای دینی در جامعه است.

 

استاد حوزه علمیه آمل افزود: انسان باید تلاش کند در مسیر خودسازی و تهذیب نفس گام برداشته و تلاش کند سعادت و رستگاری را ره توشه خود کند.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که مبلغان دینی باید در منابر به آسیب های اجتماعی توجه داشته باشند، تصریح کرد: آسیب هایی چون طلاق، بدحجابی و اعتیاد در جامعه وجود دارد که روحانیان و مبلغان باید به نحوی شایسته در این عرصه آگاهی بخشی کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که روحانیت و مبلغان باید همواره در مسیر ترویج ارزش های دینی گام برداشته و در کنار مردم باشند، ادامه داد: دیدار چهره به چهره با مردم می تواند نقش بسزایی در تقویت روحیه و حل مشکلات آنان داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که حضور روحانیان و مبلغان دینی در مناطق مختلف سبب ایجاد وحدت رویه و انسجام میان مردم و نسل جوان جامعه می شود، گفت: مبلغان دینی باید با اخلاق و روی باز با مردم ارتباط عاطفی و صمیمی برقرار کرده و در این راستا قدم بردارند.

 

استاد حوزه علمیه آمل خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط دوستانه با مردم زمینه گسترش حضور مردم و نسل جوان جامعه را در مساجد و محافل مذهبی بیشتر کرده و برکات و ثمرات بسیاری دارد.

 

حجت الاسلام رمضانی با تاکید بر این که ماه رمضان بهترین فرصت بندگی و تقرب الی الله است، گفت: لحظه های نورانی این ماه گرانقدر از مراتب ارزشمندی برخوردار است که باید در مسیر تعالی و تکامل قدم برداریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات