۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۲۷۱۶۷۹

همایش روحانیان منادیان همدلی و همزبانی در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش روحانیان منادیان همدلی و همزبانی شب گذشته در شهرستان آمل برگزار شد
همايش روحانيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، همایش مبلغان بخش های دابودشت و دشت سر، شب گذشته با عنوان روحانیان منادیان همدلی و همزبانی  در مصلی نمازجمعه دابودشت آمل برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که روحانیان منادیان همدلی و همزبانی در جامعه هستند، گفت: هر منطقه ای داشته هایی دارد که به عنوان سرمایه قلمداد می شود و شهرستان آمل به داشته هایی هم چوم حضرات آیات جوادی و حسن زاده آملی افتخار می کند.

 

وی با بیان این که شهرستان آمل محدود به حماسه ششم بهمن نبوده بلکه در همه اعصار در محضر ولایت بوده است، بیان داشت: دو بخش دابو و دشت سر دارای نخبگان، دانشمندان، سلسله جلیله روحانیت و در رإس آن ها مرجع تشیع آیت الله میرزا هاشم آملی و فرزندان برومند ایشان است که زمینه ساز عزت و افتخار هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به رسالت های روحانیان در امر تبلیغ در ماه مبارک رمضان، افزود: شب های ارزشمند قدر را در پیش داریم که رسالت شما بزرگان تلاش در راستای بهره مندی مردم و نسل جوان جامعه از فیوضات الهی است.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که سال 94 از سوی رهبری معظم انقلاب به عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نام گذاری شده است، گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا در راستای تحقق منویات رهبری انقلاب کوشا بوده و عزمی ارزشمند در این راستا داشته باشیم.


وی با تاکید بر این که روحانیت نقشی ارزشمند و والا در این عرصه برعهده دارد، بیان داشت: باید از ظرفیت های گرانقدر روحانیان به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده شود.


حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در این مراسم با بیان این که در ماه مبارک رمضان 336 مبلغ و روحانی در شهرستان آمل مشغول تبلیغ هستند، گفت: روحانیان گرانقدر باید در این فرصت ارزشمند و معنوی فرهنگ علوی را در میان آحاد جامعه ترویج دهند.


وی با اشاره به این که روحانیت باید در راستای آگاه سازی مردم نسبت به آسیب های اجتماعی فعال باشند، افزود: باید مضرات و آثار شوم آسیب های اجتماعی و مصرف مواد مخدر در میان مردم و جوانان تببین و روشنگری شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات