۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۷۲۲۴۴
مدیر مدرسه امیر المؤمنین:

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس جهاد است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسینی نژاد شرکت در مراسم روز جهانی قدس را جهاد دانست و گفت: قرآن کریم پرده از ماهیت رژیم خبیث صهیونیستی برداشته و آنان را دشمن مؤمنان می خواند، در همین راستا جا دارد در روز قدس همه با راهپیمایی مخلفت خود را با این رژیم کودک‌کش به نمایش بگذاریم.
حسيني نژاد مدرسه اميرالمومنين تبريز
حجت الاسلام حسینی نژاد، مدیر مدرسه امیر المؤمنین(ع) تبریز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز گفت: روز جهانی قدس ابتکار امام راحل بود، امروز شاهد برکات این روز در جهان هستیم، این روز از برکات وجود امام خمینی(ره) بود. 
 
وی با بیان‌ این‌که روز قدس یک روز جهانی است، ابراز داشت: روز قدس را حضرت امام خمینی(ره) جهانی نامید، بنابراین این روز، تنها اخصاص به مسلمانان ندارد، بلکه این روز، روز کسانی است که با ظلم مخالف هستند و با جنایات رژیم صهیونیستی مخالف است.
 
مدیر مدرسه امیر المؤمنین(ع) تبریز، اظهار داشت: فرقه نژادپرست یهودیت، اگر بیش از این توانایی پیدا کنند بر تمام جهان تسلط پیدا خواهد کرد و بر تمام جهان به همان کیفیت که بر مسلمانان فلسطین و غزه ظلم می‌کنند، ظلم روا خواهند داشت.
 
وی رژیم صهیونیستی را یک رژیم جلاد و خونخوار عنوان کرد و ابراز داشت: هر انسانی که با ظلم و ستم مخالف است و با خونخواری و جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی سر سازش ندارد، این روز متعلق به او است، باید در این روز فریاد ظلم ستیزی خود را بر جهانیان بنامید.
 
این استاد با بیان این‌که آیات رو رایات پرده از ماهیت یهود برداشته است، تأکید کرد: به طور مسلّم ، دشمن‌‌ترین مردم نسبت به مؤمنان، یهود و مشرکان هستند،«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُواْ».
 
وی ادامه داد: تمام اهداف یهود مادی و دنیوی است و هر گونه تفکر و شخصی را کع مانع رشد مادی خود ببیند را مترود می داند، یهود همان نژادی است که آیات قرآن را در مقابل ناچیزی تحریف می کردند؛ «اشْتَرَوْا بِآیَاتِ اللَّهِ ثَمَنًا قَلِیلًا.»
 
حجت الاسلام حسینی‌نژاد تصریح کرد: رژیم نژادپرست یهودی به جهت این خاصیت نه تنها با مخالفان خود سر سازش ندارند، بلکه هر آنکه از اقوام دیگر را که با آن ها حتی مخالف نیستند، دشمن می‌دانند.
 
وی با بیان این‌که احمقانه است که با چنین رژیمی رابطه دوستی برقرار کنیم، گفت: وظیفه تک تک مسلمانان و حتی انسان هایی که در وجودشان رگه هایی از ظلم ستیزی وجود دارد، است که در این مراسم شرکت کنند، چون در حقیقت یک جهاد است./854/ت302/ح
ارسال نظرات