۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۷۲۷۷۵
امام جمعه نورآباد:

راهپیمایی روز قدس تجلی حمایت از آرمان های فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد با بیان این که راهپیمایی روز قدس تجلی حمایت از آرمان های فلسطین است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با آرمان های امام راحل است.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی موجب دلگرمی مظلومان فلسطین می شود.

 

وی با دعوت از آحاد مردم شهرستان نورآباد جهت حضور در راهپیمایی روز قدس افزود: حضور مردم ترس و دلهره بر جان غاصبان می اندازد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد راهپیمایی روز قدس را تجلی آرمان های فلسطین بیان کرد و عنوان داشت: برگزاری راهپیمایی روز قدس، موجب شده که مسأله فلسطین و رژیم صهیونیستی از ذهن ها پاک نشود.

 

وی در ادامه راهپیمایی روز قدس را تجلی حمایت مسلمانان از آرمان های فلسطین دانست و اظهار داشت: مسلمانان جهان در روز قدس وحدت خویش را در مقابله با رژیم صهیونیستی به نمایش می گذارند.

 

امام جمعه نورآباد با اشاره به این که این شهرستان با 150 هزار نفر جمعیت و 444 روستا در شمال غربی استان لرستان قرار دارد، عنوان داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در شهرستان درنظر گرفته شده است.

 

وی تصریح کرد: همکاری دستگاه های اداری عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری راهپیمایی با شکوه روز قدس امری ضروری است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد یادآور شد: راهپیمایی روز قدس، افزون بر شهرهای نورآباد و هفت چشمه در روستاهای این شهرستان نیز برگزار می شود./9459/پ203/ب4

ارسال نظرات