۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۲۷۲۹۵۵
همزمان با شب های قدر؛

محفل انس با قرآن با حضور قاریان مصری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان مصری در شب‌های قدر خبر داد و گفت: دارالقرآن مسجد مقدس جمکران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همه مردم به خصوص نوجوانان و جوانان را با مبانی و آموزه‌های قرآن و عترت آشنا کند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام نیکخو با اشاره به اینکه ماه رمضان بهار قرآن است اظهار کرد: ماه پر از خیر و برکت رمضان بهترین فرصت برای نزدیکی هرچه بیشتر با قرآن کریم و انس گرفتن با آن است چون قرآن در این ماه نازل شده است.


مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران افزود: با توجه به اینکه رمضان ماه نزول قرآن است و در این ماه باید با کلام وحی ارتباط بیشتر داشته باشیم دارالقرآن مسجد مقدس جمکران اقدام به اجرای محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی ایران و قاریان برجسته‌ای از کشور مصر کرده است.


وی ماه رمضان را بهترین زمان برای اجرای برنامه‌های قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: بهترین فرصت برای اجرای برنامه های قرآنی شب‌های قدر این ماه مبارک است که در شب نوزدهم و بیست و یکم رمضان، برنامه احیا تلاوت قاریان مصری آغاز خواهد شد.


حجت‌الاسلام نیکخو با بیان اینکه تمام این اقدامات در راستای ترویج فرهنگ قرآنی به ویژه بین جوانان صورت می‌گیرد، بیان کرد: دارالقرآن مسجد مقدس جمکران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همه مردم به خصوص نوجوانان و جوانان را با مبانی و آموزه‌های قرآن و عترت آشنا کند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.


مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران به اهمیت برگزاری محافل قرانی اشاره کرد و بیان داشت: مسجد مقدس جمکران میعادگاه عاشقان و منتظران است و هر زائری که به اینجا می آید در صدد آن است تا ناب ترین معارف اهل بیت(ع) را به بهترین شکل ممکن دریافت کند، از این رو ما وظیفه داریم بهترین برنامه‌های قرآنی را در این مکان مقدس به اجرا در بیاوریم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در ترتیل خوانی هر روزه ماه مبارک رمضان در جمکران نیز از قاریان تراز اول و مطرح کشور بهره‌ بردیم و همینطور در حوزه تفسیر و نکات تفسیری نیز اساتید برجسته حضور دارند و در حوزه قرائت هم باید از قاریان ملی و فراملی استفاده کنیم و از آنجایی که قاریان مصر زبانزد هستند، با این نگاه در محافل از آنها بهره‌مند می‌شویم./1323/د101/ف

ارسال نظرات