۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۷۳۶۵۵
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد وحدت امت اسلام علیه کودک‌کشی از فلسطین تا یمن در سمنان طنین‌انداز شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایان روز قدس در شهرستان سمنان با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان و روحانیان از پیر و جوان و زن و مرد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از فلسطین تا یمن را فریاد زدند.
راهپيمايي روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، استقبال ملت ایران و مردم شهید پرور سمنان از روز جهانی قدس و برپایی حماسه‏ای دیگر در تاریخ پرفراز و نشیب این انقلاب به منزله اعلام مواضع یکپارچه ملت‏های مسلمان و مشتی محکم بر دهان مستکبران عالم به ویژه دولت جعلی، غاصب و کودک‏کش اسرائیل است.

 

مردم روزه دار شهرستان سمنان یک‌دل و یک‌صدا با مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان خود با آرمان‏های امام خمینی(ره) و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حمایت کامل خود را از تمام ملت‏های مسلمان و مظلوم جهان و انزجار خود را از وحشی‏گری‏ها و توطئه‌های رژیم کودک‏کش صهیونیستی و سران مرتجع عرب، به ویژه آل سعود، به نمایش گذاشتند.

 

مردم همیشه در صحنه، بصیر، ولایت‏مدار و شهیدپرور سمنان بار دیگر حماسه آفریدند و وحدت، انسجام و همدلی و همزبانی را به رخ بدخواهان انقلاب و نظام کشیدند؛ بی‏شک بار دیگر دوستان انقلاب از این همایش بزرگ و میلیونی شاد و دشمنان ایران اسلامی ناامید شدند.

 

شعار مردم ولایتمدار سمنان همچون سراسر کشور در راهپیمایی جمعه آخر ماه رمضان «روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از فلسطین تا یمن» بود.

 

مردم هوشیار و آگاه سمنان در طول مسیر راهپیمایی خود با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و همچنین پلاکارد نوشته‏هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از سران استکباری فریاد‌های ضد استکباری  سردادند.

 

همچنین راهپیمایان با فریاد «داعش همان اسرائیل است»؛ جنایات تکفیری‏ها و عوامل دست نشانده آمریکا و اسراییل در عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان و با سردادن شعار «انرژی هسته‏ای حق مسلم ماست» ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده ایران، زیاده خواهی‏های غرب در مذاکرات هسته‏ای را نیز محکوم کردند.

 

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در سمنان از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلای نماز جمعه در این شهرستان و همزمان در 18 شهر و در تعدادی از روستاهای استان سمنان برگزار شد./977/پ203/ح

ارسال نظرات