۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۷۴۴۲۵
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های آزاد لرستان:

تشکل های دانشجویی جولانگاه جریان‌های سیاسی نشوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های آزاد لرستان با بیان این که تشکل دانشجویی موفق، تشکلی است که از جناح بازی فاصله بگیرید، گفت: تشکل های دانشجویی جولانگاه جریان‌های سیاسی نشوند.
تشکل هاي دانشجويي

حجت الاسلام مهدی قدرتی، مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های آزاد لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تشکل های دانشجویی بیان داشت: تشکل هایی همواره می توانند موفق باشند که فعالیتی مستمر داشته باشند.

 

وی با اشاره به بحث انتخابات در سال جاری افزود: افراد و گروه های زیادی در این شرایط به دنبال تشکل هایی برای رسیدن به منفعت خویش هستند.

 

حجت الاسلام قدرتی با بیان این که دانشجویان انقلابی ما با علم و دانش سر و کار دارند و در محیطی منطقی از لحاظ علمی پرورش می یابند، عنوان داشت: تشکل های دانشجویی تشکل هایی موفق خواهند بود.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در راستای این که فعالیت های تشکل های دانشجویی نباید محدود شود، خاطرنشان کرد: این تشکل ها با حفظ استقلال خویش فعالیت کنند.

 

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های آزاد لرستان تصریح کرد: تشکل ها می توانند موفق عمل کنند که از جناح بازی فاصله گرفته و مسیر صحیحی که برای آن ها ترسیم شده است ادامه دهند.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که تشکل های دانشجویی جولانگاه جریان سیاسی نشوند، عنوان داشت: احزاب برای رسیدن به اهداف خویش به دنبال تشکل های دانشجویی هستند.

 

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تشکل های دانشجویی ما نباید یک بار مصرف باشند، چرا که احزابی که به سمت تشکل ها می آیند پس از رسیدن به هدف خویش، آن تشکل را کنار می گذارند.

 

وی با بیان این که منفعت خواهی احزاب با آرمان های ما منافات دارد، افزود: تشکل های دانشجویی در این راستا باید هوشیارانه عمل کنند.

 

مملکت سالم در گرو دانشگاه سالم است

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های آزاد لرستان در ادامه با اشاره به سخنان امام راحل دانشگاه را کارخانه انسان ساز بیان کرد و عنوان داشت: اگر دانشگاه های ما سالم باشند، مملکت نیز سالم است.

 

وی عقل، دیانت، علم و دانش و معنویت را محصول دانشگاه ها بیان کرد و خاطرنشان کرد: این محصولات را باید متولیان دانشگاه ها که کارخانه دار محسوب می شوند، تولید کنند.

 

حجت الاسلام قدرتی اساتید را باغبان باغ دانش که همان دانشگاه است، بیان کرد و گفت: اگر باغبان ما پرتوان و نحوه باغداری را خوب انجام دهد، می تواند درختانی پربار که همان دانشجویان هستند، ترربیت و پرورش دهد.

 

وی تصریح کرد: اساتیدی که اهل تدین و تعهد باشند، می توانند دانشجویانی متعهد، متدین و از لحاظ علمی پربار تحویل جامعه دهند.

 

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه های آزاد لرستان سرمایه گذاری در راستای داشتن اساتید نمونه را از وظایف این نهاد بیان کرد و افزود: از سوی نهاد رهبری کارگاه های دانش افزایی و معرفت افزایی در طول سال جهت توانمندسازی اساتید دانشگاه برگزار می شود./9459/ت302/ح

ارسال نظرات