۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۷۴۹۸۴
نماینده خبرگان رهبری:

عده ای با تخریب خبرگان به دنبال تضعیف جایگاه رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ‌ موسوی با تاکید بر این که عده ای در آستانه انتخابات خبرگان به دنبال تخریب خبرگان ملت با هدف تضعیف رهبری هستند، بر لزوم هوشیاری در برابر چنین نقشه هایی تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ‌موسوی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران رسانه های فعال در استان اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از سوی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری رسانه‌ای نمی شود، که همین امر موجب عدم آگاهی مردم با شأن و جایگاه این نهاد است.


وی با بیان این‌که اعضای مجلس خبرگان رهبری دفتر کار ندارند و به جای آن ارتباط اعضای خبرگان رهبری با بطن جامعه به صورت شخصی و چهره به چهره است، خاطرنشان کرد: متأسفانه فعالیت های نمایندگان خبرگان رهبری بر خلاف نمایندگان مجلس کمتر رسانه‌ای می شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ‌موسوی با بیان این‌که اغلب مردم با وظایف و مسؤولیت های مجلس خبرگان رهبری به صورت کامل آشنا نیستند، گفت: عده‌ای در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری به مانند دوره‌های قبل به دنبال تخریب جایگاه خبرگان ملت با هدف تضعیف رهبری نظام هستند، غافل ار این‌که شأن و جایگاه مجلس خبرگان رهبری خدشه‌ناپذیر است.


عضو کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان با بیان این که بین نمایندگان مجلس خبرگان و مردم یک پیوند عمیق جود دارد، گفت: تمام نمایندگان خبرگان در جامعه زندگی می‌کنند و با آحاد مردم در ارتباط هستند، به عبارت دیگر ارتباط نمایندگان خبرگان خیلی تحقیقی‌تر و به واسطه راه‌های ارتباطی مختلف است.


وی با اشاره به این‌که اجلاس‌های مجلس خبرگان بر اساس آیین‌نامه برگزار می‌شود و یک یا دو نفر که در مسائل کلان صاحب نظر هستند به این نشست‌ها دعوت می‌شوند، افزود: خبرگان رهبری سالانه دو نشست خصوصی با رهبری دارند که جزئیات آن رسانه‌ای نمی‌شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ‌موسوی با اشاره به این‌که تبلیغات انتخاباتی برای اعضای مجلس خبرگان رهبری به معنای اعم آن وجود ندارد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس خبرگان که همگی دارای اجتهاد هستند، افرادی محسوب می شوند که دارای استنباط از مسائل مختلف نظام هستند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی پهنای باند و شبکه‌های مجازی کشور در کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: در این مورد موافقان و منتقدان خارج و داخل حوزه علمیه دعوت شدند، چرا که حوزه علمیه در بحث رسانه بسیار پیشتاز است./935/پ202/ج

ارسال نظرات