۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۷۵۴۰۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

منافع ملی با حفظ وحدت دست یافتنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت دولت و ملت در جهت دست یابی به منافع ملی کشور، گفت: دست یابی به این منافع فقط با حفظ وحدت امکان پذیر است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک عید سعید فطر گفت: عید فطر، عید وحدت مسلمانان جهان است.

 

وی با اشاره به توافق هسته ای بیان داشت: در ادامه نمی توان از طرف مذاکره غافل شد و آنان را به حال خود گذاشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که دشمنان ما عهد شکن هستند، عنوان کرد: مسؤولان با هوشیاری تمام روند مذاکرات هسته ای را ادامه دهند.

 

وی با تأکید بر دقت و ظرافت مسؤولان در جهت دنبال کردن مسائل هسته ای اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای تاکنون از حمایت مردم برخوردار بوده اند و از این پس نیاز نیازمند حمایت مردم هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که مردم هم وظیفه دارند وحدت، همدلی و هم زبانی در جهت پیشبرد مذاکرات را حفظ کنند، افزود: منافع ملی کشور با حفظ وحدت دست یافتنی است.

 

یمن قربانی بازی های غرب شده است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به ادامه تجاوزات آل سعود به مردم مظلوم یمن عنوان داشت: یمن قربانی بازی های غرب شده است.

 

وی با بیان این که مدعیان حقوق بشر چرا نسبت به جنایت های آل سعود سکوت کرده و به مردم مظلوم یمن کمک نمی کنند، ادامه داد: امروز زمان عملکرد مدعیان حقوق بشر است.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان این که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آل سعود با شکست خفت باری مواجه خواهد شد، تصریح کرد: امروز زمان آزمایش وجدان های بیدار است.

 

شورای نگهبان نهادی تأثیر گذار در کشور است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان مسؤولیت های سنگینی در کشور برعهده دارد.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که شورای نگهبان نهادی تأثیر گذار در کشور است، افزود: مسؤولیت های سنگین شورای نگهبان تثبیت کننده اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با بیان این که در سال جاری دو انتخاب سرنوشت ساز را داریم، افزود: از وظایف مهم شورای نگهبان نظارت بر کلیه انتخابات است که از بررسی صلاحیت تا اجرای مراحل انتخابات ادامه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مردم از شورای نگهبان انتظار دارند همچون گذشته به وظایف خویش به خوبی عمل کند و جلوی سوء استفاده های غلط و انحراف را بگیرند./9451/پ201/ب4

ارسال نظرات