۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۷۵۷۵۶
معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام خبر داد؛

برگزاری دوره دانش افزایی و مهارتی در جوار بارگاه رضوی

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام از برگزاری دوره دانش افزایی و مهارتی در جوار بارگاه رضوی خبر داد و گفت: این دوره مختص معاونان تهذیب و رابطان فرهنگی مدارس است.
معاون تهذيب حوزه علميه ايلام

حجت الاسلام یونس گلی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: دوره دانش افزایی و مهارتی در جوار بارگاه رضوی برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام گلی تصریح کرد: این دوره مختص معاونان تهذیب و رابطان فرهنگی در مدارس سطح استان است و موجب ارتقای دانش آن ها می‌شود.


معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام زمان برگزاری این دوره ها را مرداد ماه سال جاری اعلام کرد و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین دوره هایی نقش بسیار مهمی در افزایش مهارت و دانش مسؤولان دارد و استقبال مسؤولان استانی از این مراسم بسیار خوب است.


وی با اشاره به اهداف این دوره، عنوان داشت: برگزاری چنین دوره هایی موجب همدلی بیشتر در میان معاونان تهذیب شده و آن ها را با برنامه ریزی‌های مناسب جهت رشد و تعالی اخلاق در روحانیان و طلاب آشنا می‌کند.


حجت‌الاسلام گلی در پایان افزود: یکی از مهم ترین علوم برای طلاب و روحانیان، علم اخلاق و تهذیب است و باید به رشد بعد اخلاقی در طلاب توجه ویژه داشت، متأسفانه طلاب حوزه علمیه ایلام در زمینه شرکت در دوره ها با محدودیت هایی روبه‌رو هستند و این مسأله نیاز به توجه بیشتر مسؤولان دارد تا زمینه حضور هر چه بیشتر طلاب در دوره های مشابه فراهم شود./857/ت303/ح

ارسال نظرات