۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۸۷۱
عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

وقف در زمینه بهداشت و درمان نیاز اصلی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: در تمام دنیا از ظرفیت سازمان هایی چون اوقاف در راستای بهداشت، آموزش و حتی آسیب های اجتماعی کشور بهره گرفته می شود.
فتاحي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، عابد فتاحی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف ظرفیت بزرگی دارد که باید از آن به درستی بهره برداری شود گفت: سازمان اوقاف باید سرمایه های در بستر خود را با جدیت به بهترین نحو و در جهت رفع معضلات و مشکلات مردم استفاده کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تمام طول سالیان گذشته مردم ما همواره با سازمان اوقاف اطمینان کرده و در زمان حیات و یا پس از آن در وصیتنامه خود وقف کرده اند که این اطمینان باید از سوی سازمان اوقاف نیز به مردم با انجام کارهای مورد نیاز کشور داده شود.

وی افزود: سازمان اوقاف وظیفه دارد از این سرمایه های مردمی در راستای نیازهای روز که امروز بهداشت و درمان از اصلی ترین آنهاست استفاده کند.

فتاحی در ادامه بیان داشت: در سایر کشورهای جهان و حتی کشورهای اروپایی نیز از چنین سازمان هایی در راستای بهداشت، آموزش و حتی آسیب های اجتماعی کشور بهره گرفته می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: راه اندازی مرکز تخصصی سرطان از محل موقوفات مردم کار بسیار خوبی است و در صورت نیاز اگر در کمیسون بهداشت مجلس نیاز به اقدام و تسهیل در اموری در این رابطه باشد قطعا این کار انجام خواهد شد./1325/د101/ف

ارسال نظرات