۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۷۷۱۱۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان کشور مراقب پیمان شکنی و بدعهدی های غرب باشند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به سابقه بدعهی و پیمان شکنی غرب ها در برابر ملت ایران، گفت: مسؤولان کشور باید در توافق هسته ای که صورت گرفت مراقب خدعه های آمریکایی باشند.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به این که همچنان بازتاب و انعکاس مذاکرات هسته ای در صدر اخبار جهان قرار دارد، گفت: در این راستا نباید نقش هدایت ها و خط و ربط دادن های مقام معظم رهبری در طول مدت مذاکرات به دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای را اگر تا به این جا رسیده است فراموش کرد.


امام جمعه چمستا تصریح کرد: با درایت، هوشمندی، روحیه بخشی و حمایت های رهبری معظم انقلاب توانستیم به این امور دست پیدا کرده و باید بدانیم بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است.


وی خاطرنشان کرد: رکن مقاومت، ایستادگی، صبر و تحمل مشکلات فراوان مردم عزیز و شریف کشورمان در موفقیت های مذاکرات هسته ای امری اثربخش و مفید بوده است.


استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: به لطف الهی دستگاه دیپلماسی به همراه تیم مذاکره کننده به خوبی و با جوهره انقلابی و فنی و تخصصی و با منطق صحیح و قوی همراه با استقامت و تحمل بالا این جریان را به نحوی شایسته پیش بردند.


حجت الاسلام جباری با بیان این که باید بررسی های دقیق و شایسته ای از سوی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی صورت گیرد، افزود: هوشیاری و مراقبت از زیاده خواهی های طرف های مذاکره باید مورد توجه باشد که بعضی از اوقات شاهد یاوه گویی هایی از سوی آنان در خصوص مسائل منطقه و کشورهای یمن، عراق و سوریه بودیم.


امام جمعه چمستان تصریح کرد: با سابقه زشت و نادرستی که آن ها در سی و شش سال از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند نسبت به بی تعهدی و بدقولی هایی که داشتند به صورت کامل مراقبت شده که اهل پیمان شکنی هستند.


وی ادامه داد: در این راستا نگرانی هایی همچنان از عمل نکردن به تعهدات در ذهن ملت ما وجود دارد که تیم مذاکره کننده هسته ای و مسؤولان کشور باید با دقت و توجه خاصی در این مسیر گام بردارند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: آن ها به دنبال شکاف میان نیروهای انقلابی و علاقمندان به نظام اسلامی بوده و می خواهند مسأله چند قطبی شدن را در مسائل هسته ای ایجاد کنند.


حجت الاسلام جباری تصریح کرد: ایجاد چند دستگی در داخل کشور یکی از ترفندهای جبهه استکبار و صهیونیسم است که باید مراقبت شایسته ای در این مسیر صورت گیرد.


امام جمعه چمستان افزود: ما باید به استعدادها و توانمندی های داخلی و فرزندان دلیر کشورمان اعتقاد داشته و بتوانیم با معیار اقتصاد مقاومتی در مسیر پیشرفت و توسعه قدم برداریم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات