۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۷۷۳۳۱
قدیری ابیانه مطرح کرد؛

بصیرت شهید ادواردو آنیلی در پذیرش دین اسلام/ آنیلی علاقه‌مند به تحصیل در حوزه علمیه بود

خبرگزاری رسا ـ قدیری ابیانه در مراسم افتتاح پایگاه بسیج رسانه با نام شهید ادواردو آنیلی با بیان این‌که شهید آنیلی بدون اینکه شخصی اسلام را به او معرفی کرده باشد و نیاز به مشورت دیگران داشته باشد، مسلمان می‌شود، گفت: او در حالی تصمیم می گیرد که به قم بیاید و طلبه شود مهلت پیدا نمی‌کند و به شهادت می رسد.
قديري ابيانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسین قدیری ابیانه، رایزن فرهنگی سابق ایران در مکزیک و کارشناس مسائل سیاسی در مراسم افتتاح پایگاه بسیج رسانه با نام شهید ادواردو آنیلی که پیش از ظهر امروز در دفتر بسیج رسانه برگزار شد، در رابطه با شهید ادواردو آنیلی گفت: شهید آنیلی در حال قدم زدن در کتابخانه دانشگاه بود که با قرآن آشنا می‌شود و وقتی قرآن می خواند احساس می کند که قرآن کلام بشر نیست و کلام خدا است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهید آنیلی بدون اینکه شخصی اسلام را به او معرفی کرده باشد و نیاز به مشورت دیگران داشته باشد، مسلمان می‌شود و در یک مرکز اسلامی شهادتین را می‌گوید و به دین اسلام روی می آورد.

 

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که اگر شخصی قرآن را بخواند و مسلمان نشود صداقت ندارد، ادواردو با وجود این که پدرش مسیحی کاتولیک و مادرش یهودی صهیونیست بود با خواندن قرآن مسلمان شد.

 

قدیری ابیانه افزود: آنیلی با توجه به ثروت فراوان مسلمان شد و پدر و مادرش نتوانستند او را از راهش بازگردانند، او در حالی تصمیم می گیرد که به قم بیاید و طلبه شود مهلت پیدا نمی‌کند و به شهادت می رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: بعد از مرگ ادواردو مدیریت ثروت آنها به دست یهودیان رسید و کودتای بزرگ اقتصادی رخ داد، بدون این که کسی متوجه شود.

 

رایزن فرهنگی سابق ایران در مکزیک با اشاره به ثروت اندوزی یهودیان گفت: یهودیان صهیونیستی که وارد خانواده ای ثروتمند می شوند مرگ و میر در آن خانواده زیاد می شود تا ثروت آنها را به دست بیاورند.

 

قدیری ابیانه گفت: نگاه اسلام به مسیحیت و معجزات دین مسیح است و در حالی که یهودیان صهیونیست هیچ معجزه ای از حضرت مریم  قبول ندارند.

 

وی افزود: اگر دیدگاه اسلام به مسیحیان و دیدگاه صهیونست ها به مسیحیت به جهان معرفی شود ضربه ای به آنها وارد می شود، در کتاب تلموت آمده است یهودیان انسان هستند و سایر انسان ها حیوان هستند.

 

کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد از اقدامات هیتلر علیه کشتن یهودیان، گفت: هیتلر کارش توجیه‌پذیر نیست و یهودیان توانستند نگاه‌های منفور را با تبلیغ رسانه ای برطرف کنند.

 

قدیری ابیانه گفت: در کتاب تلموت آمده است که یهودیان معتقد هستند که در دادگاهی که یک طرف آن یهودی باشد می‌تواند قسم دوغ بخورند.

 

وی با اشاره به مسلمان شدن عده ای در مکزیک گفت: با وجود تبلیغات منفی که علیه اسلام می شود، افرادی در مکزیک مسلمان شدند که در بین آن ها استاد دانشگاه و حقوقدان هم بود.

 

رایزن فرهنگی سابق ایران در مکزیک با بیان این که می‌توان احادیث و آیات قرآن را در غالب هنر استفاده کرد، افزود: به عنوان مثال می توان شکستن شاخه درخت را مانند شکستن بال فرشته با تصویر سازی به نمایش در آورد و همین نقاشی اسلام را معرفی می کند، باید برای معرفی دین اسلام سرمایه گذاری کرد.

 

قدیری ابیانه با انتقاد از تحریفی که در انجیل صورت گرفته، گفت: در انجیل آمده است که حضرت مسیح می فرماید که اگر شخصی به تو سیلی زد، آن سوی گونه ات را آماده کن، اما در اسلام آمده است که کسی که ظلم را بپذیرد حامی ظالم است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه دعوت به دین اسلام این است که تعقل را به میان آورد، در قرآن هم دعوت به تعقل و تفکر می شود./818/پ202/ح

ارسال نظرات