۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۷۷۹۷۲
نماینده مردم اراک در مجلس:

شهدا چراغ هدایت راه جوانان ایران اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شواری اسلامی گفت: شهدا با اهدای خون خود به تمام آزادمردان جهان درس عزت و سعادتمندی آموختند و هر انسانی که خواهان سعادت دنیا و آخرت باشد باید با الگوگیری از شهدا مسیر زندگی خود را طی کنند.
محمدحسن آصفري نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شواري اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدحسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی عصر روز پنج شنبه هشتم مرداد در آیین گلباران قبور مطهر شهدای اراک با اشاره به این که آسایش امروز در ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های شهیدان هستیم، عنوان کرد: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید همواره از خانواده شهدا دلجویی و رسیدگی داشته باشند و این مهم را یک افتخار بدانند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی اظهار داشت: شهدای جنگ تحمیلی با گذشت و فداکاری که در راه میهن و ارزش های والای نظام داشتند، مرام و مسلک پهلوانی را اشاعه دادند و با نثار خون خود از ناموس و خاک ایران اسلامی حراست کردند.

 

سربلندی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها از برکت خون شهدا است

آصفری گفت: پیروزی و سربلندی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها در جهان از برکت خون شهدایی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمنان ندادند.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خداوند متعال می فرماید: ما درقبال شهید و شهادت بهشت را ملکش می کنیم از این رو وقتی بهشت ملک شهید شود نخستین کسانی که با خود به همراه می برند پدر و مادرانشان هستند.



انسان ها با الگوگیری از شهدا مسیر زندگی خود را طی کنند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی خاطر نشان کرد: شهدابا اهدای خون خود به تمام آزادمردان جهان درس عزت و سعادتمندی آموختند و هر انسانی که خواهان سعادت دنیا و آخرت باشد باید با الگوگیری از شهدا مسیر زندگی خود را طی کنند.

 

آصفری با بیان این که، انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا به پیروزی رسید، تصریح کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی سرافرازانه از فراز و نشیب‌های انقلاب عبور کرده و به نقطه اوج و اقتدار رسیده است

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهدای گرانسنگ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس چراغ هدایت راه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی محسوب می شوند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی، در ادامه با اشاره به این که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بزرگترین حافظان خون شهــــدا و راه امام امت هستند، گفت: خانواده شهدا به عنوان میراث داران انقلاب بیشترین سهم را در انقلاب دارند و تکریم آنان همیشه واجب است.

 

گفتنی است در این آیین معنوی از صبر، ایثار و فداکاری خانواده های معظم شهدا تجلیل شد و همچنین مسؤولان استانی و شهرستانی قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و به مقام متعالی امام راحل و شهدا ادای احترام کردند./842/پ202/ب4

ارسال نظرات