۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۲۷۹۴۷۱
امام جمعه شهرضا:

صیانت از حریم ولایت عالی ترین پیام شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا شهادت در راه دین را بالاترین درجه ایثار برشمرد و گفت: شهیدان راه و منش دینداری و اسلام مداری را به همه آموختند و از همین جهت باید همواره در کانون توجه دیگران باشند.
تصاوير ديده نشده از شهداي غواص لشکر 31 عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا عصر امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرضا ولایت مداری را عالی ترین پیام شهدا برشمرد و گفت: شهیدان همواره حامی حریم ولایت بوده و نام و آوازه آنها پشتیبان انقلاب بوده است.

 

وی در ادامه پایبندی به اصول و تعالیم دینی را نشانه پیروی از شهدا دانست و عنوان کرد: شهدا راه خود را انتخاب کردند و به بالاترین در جات انسانی دست یافتند و اکنون نوبت ما است که با پیروی از راه و منش آنها سعادت خود را تضمین کنیم.

 

امام جمعه شهرضا استقبال پرشور مردم این شهرستان از کاروان شهدا را نشانه پایبندی آنها به تعالیم اسلام و ارزشهای متعالی شهدا دانست و تصریح کرد: شهرضا شهر شهدای بزرگ و ایثارگران نامداری است که هر یک به نوبه خود نقش ارزنده ای در انقلاب داشته اند.

 

حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد: التزام خواهران به حجاب و برادران به واجبات دینی سبب تربیت نسلهایی با تقوا و دیندار در آینده خواهد شد که راه و نام و یاد شهیدان راه حق را زنده نگه می دارند.

 

وی خدمت رسانی شایسته به مردم را خواست و مطالبه شهدا از مسؤولان برشمرد و گفت: هر مسؤول و مدیری در هر جایگاه و مسندی مسؤول صیانت از حقوق مردم و ارائه بهترین خدمات به آنهاست، زیرا شهدا به عنوان عالی ترین افراد جامعه هدفی جز خدمت رسانی به ملت مسلمان نداشتند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات