۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۷۹۶۷۹

طرح نشاط معنوی در ارومیه به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه طرح نشاط معنوی امروز با حضور رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه در امامزاده غریب حسن این شهرستان برگزار شد.
طرح نشاط معنوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عیسی برادری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه امروز در آیین اختتامیه طرح نشاط معنوی در امامزاده غریب حسن ارومیه اظهار کرد: پر کردن اوقات فراغت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و کسب معرفت در محضر روحانیت توفیقی است که نصیب شما دانش آموزان شده است.

 

وی افزود: شرکت کنندگان در برنامه های دینی فرهنگی طرح نشاط معنوی باید آموخته های دینی و قرآنی خود را در زندگی به کار برده و برای سایر دانش آموزان در محیط مدرسه الگو باشند.
 
حجت الاسلام برادری، دانش آموزان شرکت کننده در طرح نشاط معنوی را لشکریان قرآن و اهل بیت خواند و خاطرنشان کرد: از این پس باید زیارت امامزادگان، قرائت قرآن و احادیث را در برنامه خود بگنجانید.
 
وی از خانواده های دانش آموزان شرکت کننده در طرح نشاط معنوی خواست، معنویت را در وجود فرزندان خود تقویت کرده و نگذارند بین آنها و محیط معنوی امامزادگان فاصله بیفتد.
 
حجت الاسلام برادری خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نیز با تمام توان تلاش می کند در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه زمینه تربیت سربازان دین را فراهم کند.
 
گفتنی است، طرح نشاط معنوی از ویژه برنامه های فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است که در ایام تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با برنامه های دینی در آستان مقدس امامزادگان غریب حسن، محمد وابراهیم، سراج الدین و بقعه خلیلان ارومیه با حضور روحانیان بومی و اعزامی از قم اجرا شد./936/پ202/ب4
ارسال نظرات