۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۷۹۸۲۸
در همایش هیئات مذهبی منطقه مشهد اردهال؛

پیکر شهید غواص بر روی دستان عزاداران اردهالی تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) و در همایش بزرگ هیئات مذهبی منطقه مقدس مشهد اردهال که در حرم علی بن باقر(ع)، برادر رییس مذهب تشیع برگزار شد، مردم ضمن عزاداری، پیکر مطهر شهید ابوالفضل لسان، شهید غواص کاشانی را تشییع کردند.
شهيد غواص ابوالفضل لسان بر روي دستان عزاداران اردهال كاشان تشييع شد شهيد غواص ابوالفضل لسان بر روي دستان عزاداران اردهال كاشان تشييع شد شهيد غواص ابوالفضل لسان بر روي دستان عزاداران اردهال كاشان تشييع شد شهيد غواص ابوالفضل لسان بر روي دستان عزاداران اردهال كاشان تشييع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه منطقه مشهد اردهال کاشان در این مراسم با تسلیت شهادت امام صادق(ع) در در این مراسم، با اشاره به این که شهید لسان و لسانی ها که امروز فضای ایران اسلامی را معطر کرده اند، به عشق امام صادق(ع) و دین مبین اسلام جان دادند و جان می دهند، گفت: شهدا افتخار کشور و ملت مسلمان و قهرمان ایران اسلامی هستند.

 

وی افزود: شهدا اثبات کردند ملت ایران در صحنه است و در مسیر پیامبر اسلام(ص) و امامان معصوم(ع) به راه خود ادامه می دهد و دست از دین مبین اسلام بر نمی دارند.

 

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی باتأکید بر این که مردم ایران یاوران امام زمان(عج) هستند، گفت: ملت دلاور ایران، ناصر رهبر معظم انقلاب هستند و بر حرکت در مسیر قرآن و دین پافشاری خواهند کرد.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که ملت ایران اجازه تکرار خیانت های زمان امام حسن(ع) را به نابخردان نخواهند داد، گفت: وحشی گری و جلادی کربلا تکرار نخواهد شد، چرا که ملت ایران همیشه آماده مقابله با دشمنان اسلام هستند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: دشمنان به خانه امام صادق(ع) تجاوز کردند و خانه آن بزرگوار را به آتش کشیدند که این وقایع برای شیعه سخت و دشوار است.

 

شایان ذکر است، تجمع هیأت مذهبی منطقه مشهد اردهال کاشان جهت اقامه عزای شهادت امام صادق(ع) در آستان برادر بزرگوارش، حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) امروز پیش از ظهر همراه با تشییع شهید غواص کاشانی ابوالفضل لسان برگزار شد./1307/پ203/ح

ارسال نظرات