۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۸۱۰۱۸

طرح مهربانو در منطقه 17 تهران کلید خورد

خبرگزاری رسا ـ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از آغاز طرح مهربانو همزمان با روز ملی دختران در این منطقه خبر داد.
سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شهرداری منطقه 17، جواد سیفی با اشاره به این مطلب که سالهاست برنامه های دهه کرامت و روز ملی دختران جزئی از برنامه های ملی و مذهبی است که در تمامی مناطق 22 گانه شهرداری تهران برگزار می شود، گفت: در منطقه هفده نیز روز یکشنبه بیست و پنجم مردادماه ساعت 15 و همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و در آستانه میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) جشن روز ملی دختران در محل فرهنگسرای بهاران برگزار می شود.


به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17، در این مراسم که با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ساعدی مدیر بانک شهر و حجت الاسلام برمائی و با حضور سالارکیا فرمانده بسیج مقاومت ناحیه حبیب ابن مظاهر، مهندس رضائی قائم مقام شهردار منطقه، مهندس سیفی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و مدیران و مسئولین شهری منطقه برگزار خواهد شد، قرار است از طرح حامی مهربانو پرده برداری شده و آغاز این طرح در منطقه 17 به صورت رسمی اعلام شود.


سیفی افزود: طرح مهربانو که با هدف توانمندسازی زنان و دختران ایرانی در حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی تدوین شده است برای اولین بار و به صورت پایلوت در منطقه 17 به اجرا درخواهد آمد.


گفتنی است شعرخوانی صابر خراسانی، اجرای تئاتر توسط گروه حنانه، نمایش کلیپ، تقدیر از دختر و همسر شهید مدافع حرم، و تقدیر از دختران نخبه در زمینه های علمی، قرآنی، پژوهشی، ورزشی و کارآفرینی از دیگر برنامه های شاخص جشن روز ملی دختران خواهد بود./978/د102/ی

ارسال نظرات