۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۸۳۱۳۴
بخشایش اردستانی در صحن علنی مجلس:

آقای لاریجانی چرا اجازه نمی دهید قانون در مجلس رعایت شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رییس مجلس، گفت: آیا مصلحت مجلس مهم تر است یا مصلحت خودتان، چرا رییس مجلس اجازه نمی دهد قانون رعایت شود.
بخشايش اردستاني عضو کميسيون امنيت ملي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، بخشایش اردستانی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان این که نابودی تمدن ها از آنجا بود که اگر سرشناس هایی مثل آقازاده ها خلاف می کرد رهایش می کردند و اگر ناتوانی خلافمی کرد، مجازاتش می کردند،اظهارکرد: مردم سالاری ایران  هرگز مورد تهدید آمریکا و اسرائیل قرار نخواهد گرفت و آ»ها هرگز نمی توانند ایران را به انفعال بکشاند.

 

وی ادامه داد: تنها پدیده ای که می تواند سرمایه جمهوری اسلامی را متاثر بسازد، پدیده آقازاده ها است ، باید به فساد این گروه فارق از جناح سیاسی آنها چه چپ و چه راست، رسیدگی کرد، ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که متشکل از سران نظام هستند، ناکارآمدی خود را در طولاین 35 سال به اثبات رسانده است، باید از رسانه ها سود جوست همانگونه که در غرب از رسانه ها برای مبارزه با فساد استفاده می کنند.

 

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری ازسخنان خود با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمود مجلس در راس امور است، افزود: به نظر من این موضوع را تغییر دهیم و بگوییم رییس مجلس در راس امور است، نایب رییس مجلس در راس امور است چون این آقایان غربالگری می کنند و استیضاح ها را اعلام وصول نمی کنند.

 

وی گفت: وزیر کشور گفت که من در نصب استانداران با نمایندگان مشورت می کنم ولی استاندار فارس منصوب شد و 15 نماینده فارس استعفا کردند، استیضاح رقم خورد و به آقای باهنر داده شد ولی وی همانند ریاست جمهوری آمریکا استیضاح را بدلیل هم جناح بودن با وزیرکشور اعلام وصول نمی کند.

 

بخشایشاردستانی با بیان اینکه آقای رییس مجلس فکر نمی کنید شما حقوق نمایندگان را ضایع می کنید، تصریح کرد: آقای لاریجانی پاسخ شما در شب اول قبر چه خواهد بود، استانداران استان های دیگر مثل اصفهان بعد ازماجرای استاندار فارس حتی جواب تلفن های نمایندگان را هم نمی دهند، چه کسی مقصر است، ایا مصلحت مجلس مهمتر است یا مصلحت خودتان، چرا رییس مجلس اجازه نمی دهد قانون رعایت شود./858/پ202/ج

ارسال نظرات