۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۸۳۸۵۳
امام جمعه همدان:

اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در ذات انگلیس نهفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی ما از طرف روباه پیر و همدستان آن بوده و خوی اختلاف افکنی و تفرقه در ذات آن‌ها نهفته است.
آيت لله محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امام جمعه همدان امروز در خطبه های نمازجمعه با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران، اظهار داشت: مسؤولان و مردم باید هوشیار و آگاه باشند که انگلیس یک دشمن است و در قضایای فتنه 88 قصد براندازی نظام را داشت.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی ما از طرف روباه پیر و همدستان آن است، گفت: خوی اختلاف افکنی و تفرقه در ذات این استعمار پیر نهفته است و مسلمانان باید در این مورد هوشیار باشند و اختلافات را کنار بگذارند.

 

امام جمعه همدان با اشاره به هفته دولت یاد و خاطره شهیدان بهشتی و رجایی را گرامی داشت و گفت: در سفر رییس جمهور و هیات دولت مصوبات خوبی صورت گرفت که باید شاهد تحقق این مصوبات در سطح استان باشیم.

 


آیت الله طه محمدی با اشاره به استقبال مردم از ریاست جمهوری و هیات دولت یادآور شد: جا دارد از استقبال آبرومندانه شما مردم ولایتمدار و خونگرم همدان تشکر و قدردانی کنم و امید است برکات این سفر به زودی در استان احساس شود.

 


وی در ادامه به انتخابات فرمایشی در آمریکا اشاره کرد وگفت: این نوع انتخابات در عمل برنامه های رژیم جعلی اسراییل را عملی می سازد و سبب می شود که این رژیم به کشتار و خونریزی در منطقه دامن زند.

 

آیت‌الله طه محمدی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورها دولت ها با کودتا تغییر می کنند و افرادی روی کار می آیند که روی حجاج بن یوسف ها را با به راه انداختن دریای خون سفید می کنند.

 

وی با بیان اینکه در دنیا دو نوع حکومت وجود دارد، حکومت حق و حکومت باطل، گفت: حکومت حق در زمان حضرت علی (ع) ایجاد شد و متاسفانه آن هم به مدت کوتاهی.

 

آیت الله طه محمدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات آتی مجلس گفت: افرادی باید در انتخابات شرکت کنند که در خود شایستگی این امر خطیر را دارند و اگر خدای ناکرده افرادی نالایق و ناتوان کاندیدا شوند جامعه را با یک تهدید مواجهه خواهند کرد.

 

وی از رای دهندگان هم خواست که با مشارکت در انتخابات افرادی را برگزینند که این افراد از شایستگی های یک نماینده توانا و خوب برخوردار باشند چرا که مردم در برابر رای خود مسؤول و جوابگو باید باشند./866/پ201/ب4

ارسال نظرات