۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۸۴۰۶۱
حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام هشدار داد؛

بوی فتنه از برخی اظهارات به مشام می رسد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که هر چه به انتخابات نزدیک‌ تر می‌ شویم، نشانه ‎های فتنه بیشتر مشاهده می‎شود، گفت: از خارج و داخل حرف ‌هایی زده می شود که بوی فتنه از آن‎ ها به مشام می رسد و این یک خطر جدی برای نظام است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در شورای اداری این استان که در تالار غدیر شهرکرد برگزار شد، گفت: دوران مسؤولیت دوران مغتنم و با ارزشی است که یک مسؤول می‌ تواند با بهره‌گیری درست از آن زمینه رستگاری و سعادت خود را فراهم کند.

 

وی با بیان این که عقلانیت، درایت و تدبیر نیز انسان را به بهره‌مندی درست از این فرصت دعوت می‌ کند، افزود: بهره‌مندی درست از این فرصت در سایه جهت گیری های درست فکری و عمل کردن به وظایف محقق می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تقارن هفته دولت با میلاد امام رضا(ع) را مبارک دانست و گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر را که الگویی بی ‌بدیل برای جامعه هستند گرامی می ‌داریم.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که دولت در مسأله هسته ‌ای، مذاکرات و سیاست خارجی حرکت‌ های خوبی صورت داده است، افزود: دستاوردهای دیگری را نیز می‌توان به‌ دست آورد، البته مشکلاتی هم هست که باید تلاش شود تا آن‌ ها نیز به نتیجه برسد، به عنوان مثال برای عمران و آبادانی کشور باید گام‌های بزرگی برداشته شود.

 

این مقام مسؤول با اشاره به مسأله وحدت، خاطرنشان کرد: این موضوع لوازمی دارد که باید آن ها را فراهم کرد؛ با در پیش رو بودن انتخابات باید شور و نشاط و حضور حداکثری داشته باشیم و لازمه این امر حضور گروه‌ های فعال در عرصه است.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در ماه های آینده، اظهار داشت: بهشت ما در سایه جهت‌ گیریهای درست رقم می‌خورد؛ بنابراین جهنم را به واسطه سیاسی بازی ‌ها برای خود فراهم نکنیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که جهت‌گیری درست ما در سایه ولایتمداری رقم می‌خورد، تصریح کرد: شاخصه اصلی نظام ولایت‌مداری است که باید در این مسیر حرکت کرد و هر آن چه غیر از این به یقین نابودی و خسران است.

 

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که هر چه به انتخابات نزدیک‌ تر می‌ شویم، نشانههای فتنه بیشتر مشاهده میشود، افزود: از خارج و داخل حرف ‌هایی زده می شود که بوی فتنه از آن ها به مشام می رسد و این یک خطر جدی برای نظام است.

 

وی تنها راه رهایی از این فتنه ها و بهشتی شدن را در سایه ولایتمداری دانست و تصریح کرد: مراقب باشید که خدایی نخواسته در اردوگاه دشمن حرکت نکنید که خسارت و زیان بزرگی است./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات