۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۸۴۵۶۶

دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور برگزار شد

برگزاری رسا ـ دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور با حضور رییس جمهور و وزیر اطلاعات در سالن اجلاس سران آغاز شد.
کنگره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید جواد هاشمی نژاد دبیر کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور در مراسم افتتاحیه این کنگره که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد با بیان اینکه ایران از نظر روش و ماهیت وقوع ترور دارای تنوع است، گفت: تمام رویکردهای سیاسی و ایدئولوژیک که برای مقابله با انقلاب اسلامی دست به سلاح بردند مشابهت داشته و دارای استبداد رای و دیکتاتوری می باشند، آنها اقدامات غیر انسانی را با آزادی خواهی توجیه کرده و جریان رسانه ای آنان از این موضوع ابهام زدایی می کردند.

 

وی افزود: فقط چند ماه از انقلاب گذشته بود که گروه های تروریستی شروع به ترور کرده و به اشغال مناطق جنگی، آتش زدن مردم، بمب گذاری، ترور دسته جمعی و عملیات های انتحاری پرداختند که امروز شاهد انجام این اقدامات در منطقه هستیم.

 

هاشمی نژاد ادامه داد: در ایران 17 هزار نفر از مردم از اقشار مختلف قربانی شدند که این موضوع از چند جهت حائز اهمیت است، تروریست به نیابت از قدرت های بزرگ به مقابله با نظام ایران آمده و در گذشته این گروهک ها به رژیم صدام متصل بودند که صدها سند بیانگر این امر است.

 

دبیر کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور تصریح کرد: در دهه 80 شاهد شکل گیری موج جدید ترور در مرزهای کشور شدیم که به اعتراف سرکرده جندالله، آنان از سوی ناتو حمایت می شدند، اطلاعات آمریکا در دهه 80 از منافقین حمایت می کرد و در این دوره موساد نیز تعدادی از دانشمندان هسته ای ما را نیز شهید کردند.


وی افزود: این کنگره گامی برای رساندن پیام ایران به گوش جهانیان است تا چهره تروریست ها افشا شود.


گفتنی است، دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور با حضور رییس جمهور، وزیر اطلاعات و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده شهدای ترور صبح امروز آغاز شد./811/پ203/ب4

ارسال نظرات