۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۸۶۸۷۳
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان:

تشکل های دانشجویی تشکیل دهنده جوهره جنبش داشجویی هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان به نقش و اهمیت تشکل های دانشجویی اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از جوهره جنبش دانشجویی توسط تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها به وجود آمده است.
عباسعلي حيدري، مسؤول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی حیدری، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان، در آیین افتتاحیه دومین همایش فعالان فرهنگی این دانشگاه، گفت: دانشگاه محلی برای آزاداندیشی و تربیت نسل آینده است.

 

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون دانشجو و وظایف او، ابراز داشت: عدالت‌خواهی، آزادی‌خواهی، انگیزه‌های ضد استعماری و ضد استکباری را از جمله مهمترین خواسته‌های جنبش دانشجویی در کشور است.

 

حجت الاسلام حیدری در ادامه به نقش و اهمیت تشکل های دانشجویی اشاره کرد و افزود: بخش عمده ای از جوهره جنبش دانشجویی توسط تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها به وجود آمده است.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان اعتماد به نفس، مبارزه با نظام سلطه و استکبار، عدالت‌خواهی، رشد علمی، کار و تلاش و پرهیز از تنبلی با همه دیدگاه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را مهم‌ترین فرایض تشکل‌های دانشجویی از دیدگاه رهبر انقلاب بیان کرد که در نهایت منجر به ایجاد دانشگاه اسلامی خواهد شد.

 

در ادامه این همایش، مهدی برنجکوب، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: این همایش با تأکید بر الگوبرداری از سیره و روش تبلیغی پیامبر گرامی اسلام (ص) در دعوت به سوی پروردگار شکل گرفته است.

 

وی با اشاره به برنامه های این همایش افزود: در این همایش سه روزه فعالان فرهنگی دانشگاه شامل کانون های فرهنگی، انجمن های علمی، تشکل‌های اسلامی، شورای فرهنگی خوابگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان حضور خواهند داشت.

 

برنجکوب ادامه داد: فعالان فرهنگی دانشگاه در این همایش درکارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات مدیریت پروژه‌های اجتماع‌محور، شبکه سازی اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی، اصول فعالیت‌های تشکیلاتی و تیمی، نقش جنبش‌های دانشجویی در تمدن ایران اسلامی، کارآفرینی و ارتباط با صنعت، برندسازی شخصی با رفتار حرفه‌ای و ارتباط مؤثر، کارآفرینی فرهنگی اجتماعی و برنامه‌ریزی فرهنگی با رویکرد دانشجویی شرکت خواهند کرد./867/202/ب3

 

ارسال نظرات