۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۸۷۲۳۸
نماینده آمل در مجلس:

حمایت از کالاهای داخلی زمینه ساز ترویج اقتصاد مقاومتی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که حمایت از کالاهای داخلی زمینه ساز ترویج اقتصاد مقاومتی می شود، گفت: ضرورت دارد از تولیدات و سرمایه های داخلی حمایت شود تا بتوانیم در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیریم.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امروز در مجمع شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت ایمن دانا(سعاد) کشور که در آمل برگزار شد با بیان این که کارهای خیر همیشه در مسیرش دچار فراز و نشیب هایی است، گفت: ضرورت دارد تلاش های ارزنده ای صورت گیرد تا کارهای خیریه به نتیجه ای ارزنده و شایسته برسد.


وی ادامه داد: مجموعه شرکت های تعاونی سهام عدالت در راستای اصل 44 قانون اساسی به وجود آمده است که ضرورت دارد از ظرفیت های موجود به درستی بهره گیری شود.


یوسفیان ملا با بیان این که اقتصاد مقاومتی برکات و ثمرات گرانقدری دارد که باید برای تحقق آن گام های ارزشمندی برداشته شود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب توجه به اقتصاد مقاومتی دارند که نهادینه سازی آن نیازمند برنامه ریزی و اقدام های عملی است که می تواند نظام اسلامی را در مسیر ارزشمندی قرار دهد.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: شرکت های تعاونی سهام عدالت می توانند نقشی ارزنده و والا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه داشته باشند که فعالیت های این شرکت با استقبال مردمی مواجه شده است.


وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید شرکت تعاونی سهام عدالت مورد حمایت قرار دارد که این شرکت توانسته است در چرخه اقتصادی کشور کارنامه قابل قبول و ارزنده ای داشته باشد.


یوسفیان ملا با بیان این که حمایت از کالاهای داخلی زمینه ساز ترویج اقتصاد مقاومتی می شود، گفت: ضرورت دارد از تولیدات و سرمایه های داخلی حمایت شود تا بتوانیم در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیریم.


وی با اشاره به این که سرمایه های و ظرفیت های ارزشمندی در کشور وجود دارد، بیان داشت: بهره گیری از اقتصاد مقاومتی می تواند کشور را تقویت کند تا تحریم ها و تهدیدهای دشمنان اثری نداشته باشد و بتوانیم به نحوی ارزنده در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی کوشا باشیم.


نماینده مردم آمل در مجلس افزود: شرکت تعاونی سهام عدالت می تواند با تولید کالاهای باکیفیت داخلی بازار را از دست کالاهای خارجی گرفته و مردم را ترغیب به استفاده از کالاهای ساخت داخل کند که تحقق این امر دستاوردهای ارزنده ای برای کشور دارد.


عسگر توکلی مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت ایمن دانا با اشاره به این که شرکت تعاونی سهام عدالت در اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای ایرانی که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است گام های خوبی برداشته است، گفت: تلاش داریم کالای ایرانی را با کیفیت خوب در اختیار مشتریان قرار دهیم.


وی با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: امید داریم تا بتوانیم با ایجاد میدان رقابت در بخش اقتصادی بدون موازی کاری در راستای تحقق اقتصاد بدون نفت گام های ارزنده ای برداریم./1314/202/ب3

ارسال نظرات