۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۲۸۷۶۳۷
مدیر اوقاف ناحیه 1 کرمانشاه:

پایمال کردن حقوق مردم و دست درازی به بیت المال خلاف مکتب سید الشهدا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اوقاف ناحیه 1 کرمانشاه گفت: پایمال کردن حقوق مردم خلاف مکتب سید الشهدا است چرا که امام حسین (ع) در راه زنده نگاه داشتن دستورات اسلام به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام يوسف احمدي هيأت بيت الاحزان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 1 استان کرمانشاه شامگاه گذشته به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) در جمع فعالان فرهنگی هیأت بیت الأحزان حضرت زهرا(س) با تسلیت شهادت جوان ترین امام عالم عنوان داشت: تمامی اعمال و رفتار انسان ها در این عالم جمع می شود و بر اساس آن ها او را بر روی پل باریکی عبور می دهند و اگر از این پل به سلامت عبور کند بر اساس روایات موجود چهره انسان ها خندان می شود.


حجت الاسلام احمدی با اشاره به عاقبت به خیری انسان ها تصریح کرد: از اهل بیت به ما رسیده است که برای عاقبت به خیری باید در تمامی امور و اوقات دعا کرد چرا که به واسطه دعا کردن سرنوشت انسان رقم می خورد.


وی در ادامه افزود: کسی که در زندگی هدفی نداشته باشد و مقصود از خلقت خود را نداند دلیل این امر فراموش کردن ذکر، دعا و توسل به ائمه اطهار است، فاصله گرفتن از ذکر و دعا سبب گمراهی در مسیری که خداوند پیش روی ما قرار داده است می شود و متأسفانه بسیاری از افراد جامعه مسیر خود را گم کرده و فریب ظواهر دنیوی را خورده اند.


مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 1 کرمانشاه بیان داشت: قطعا ارتباط با خداوند و اهل بیت انسان را از منجلاب گمراهی و فساد نجات می دهد، انسان باید به گونه ای دعا کند که آخرت خود را در این دنیا بنا کند.


حجت الاسلام احمدی با اشاره به علت سرپرستی ما از سوی معصومان علیهم السلام اظهار داشت: به سبب محبتی اهل بیت که نسبت به ما دارند سرپرستی ما را به عهده گرفته اند، در بسیاری از روایات ائمه اطهار به وضوح اشاره کرده اند که ما برای شما جان می دهیم به شرطی که شما زنده بمانید و در مسیر ما حرکت کنید.


این مسؤول خاطر نشان کرد: خداوند متعال و ائمه اطهار از گمراه شدن انسان ها رنج می برند و تمامی مشکلات و مصائبی که در اجرا کردن به دستورات الهی متحمل شده اند تنها برای هدایت بندگان خداوند است که آن ها از جهالت و نادانی فاصله بگیرند.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نعمتی برای تمام مردم ایران است ابراز کرد: عده ای برای منافع خود حقوق دیگران را پایمال می کنند در صورتی که سیدالشهدا فرزندان خود را در راه زنده نگاه داشتن اسلام و دستورات الهی فدا کرد.


مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 1 کرمانشاه در ادامه بیان داشت: متأسفانه عده ای مکتب سید الشهدا را به غلط در جامعه اشاعه می دهند و در بیت المال دست درازی می کنند، این ها باید به فکر هیزم های قیامت که در انتظار آن ها است باشند چرا که عذابی دردناک در انتظار آن ها می باشد.


حجت الاسلام احمدی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: شمر، همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت اما دعا نکرد و در مسیر حق قرار نگرفت و مسیرش را از هدف سیدالشهدا جدا کرد و به جایی که در کنار سیدالشهدا قرار بگیرد بر روی سینه امام حسین (ع) قرار گرفت، باید از خداوند طلب مغفرت کنیم که بتوانیم مسیر الهی را به خوبی طی کنیم و سبب خشنودی پروردگار و ائمه اطهار شویم.


وی در پایان عنوان داشت: گناهانی که از شیعیان سر می زند سبب ضربه زدن به اهل بیت می شود، دشمنان اسلام از اعمال ناپسند شیعیان خشنود می شوند چرا که این اعمال پایه های اسلام را متزلزل می کند از این رو هوشیار باشیم که فریب نیرنگ و دسیسه های دشمنان انقلاب و اسلام را نخوریم./857/202/ب1

ارسال نظرات