۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۸۷۹۸۳

جشن ازدواج ۷۰ زوج جوان در آستان مقدس حضرت معصومه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج ۷۰ زوج جوان در آستان حضرت فاطمه معصومه (س) برگزاری می شود.
ازدواج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا(ع) جشن ازدواج 70 زوج جوان به صورت همزمان در آستان حضرت فاطمه معصومه (س) برگزاری می‌شود.


هدف از برگزاری این جشن ها در آستان بانوی کرامت تعمیق باورهای دینی در میان زوج های جوان بوده و برگزاری مراسم عقد در کنار این آستان ضمن دارا بودن برکات مذهبی فراوان با بسیاری از آسیب های اخلاقی که در جشن های عروسی و عقد ایجاد می‌شود مقابله می کند.

 

همچنین برگزاری مراسم عقد زوج های جوان در کنار آستان بانوی کرامت خود نوعی ترویج فرهنگ ازدواج آسان محسوب می‌شود و به مرور زمان با گسترش این فرهنگ می‌توانیم شاهد یک تحول بنیادین در میان زوج های جوان در خصوص ساده برگزار کردن مراسم ازدواج و عقد باشیم که هزینه‌ها و مخارج اقتصادی را به حداقل ممکن می رساند.

 

اضافه بر این انجام مراسم عقد به صورت روزانه در آستان حضرت فاطمه معصومه(س) منعقد می‌شود و زوج های جوان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح به آستان حضرت مراجعه کرده و مدارک شناسایی و گواهی آزمایش خود را به آستانه تحویل دهند و یا با شماره 37175404 تماس بگیرند/837/پ203/ی

ارسال نظرات