۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۸۸۶۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایستادگی در مسیر حق از ویژگی های بارز آیت الله خزعلی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که آیت الله خزعلی شخصیتی دلسوز و مهربان بود، گفت: ایستادگی در مسیر حق از ویژگی های بارز آن مرحوم بود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت رحلت آیت الله خزعلی، بیان کرد: مرحوم آیت‌الله خزعلی از شخصیت‌های برجسته استان لرستان بود.

 

وی با بیان این که مرحوم آیت‌الله خزعلی حافظ قرآن کریم، نهج‌البلاغه بود، افزود: آن مرحوم عالمی زاهد و عارف بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که آیت الله خزعلی در راه حق، تقویت دین خدا و جایگاه ولایت تلاش و مجاهدت فراوانی داشت، عنوان داشت: ایستادگی در مسیر حق از ویژگی های آیت الله خزعلی بود.

 

وی تصریح کرد: هرکجا برای آیت‌الله خزعلی ثابت می‌شد موضوعی به‌حق است در آنجا به‌شدت ایستادگی و از حق دفاع می کرد.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که مرحوم آیت الله خزعلی از اساتید بزرگ بنده بود، تصریح کرد: بیش از چهار سال در محضر پرفیض مرحوم آیت‌الله خزعلی تفسیر قرآن را فراگرفتم.

 

وی با یادآوری به پافشاری آیت‌الله خزعلی بر حق در جریان فتنه 88 اظهار داشت: آیت الله خزعلی با قاطعیت در برابر فتنه ایستاد و نزدیکانی را که از فتنه حمایت می‌کردند از خویش راند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی دلسوز و مهربان بودن را از دیگر ویژگی های بارز مرحوم آیت الله خزعلی بیان کرد.

 

وی در ادامه یادآور شد: آیت‌الله خزعلی در دوران پیش از انقلاب و پس از آن شاگرد، یار و یاور امام خمینی(ره) بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که بنیاد بین‌المللی غدیر در لرستان از سوی مرحوم آیت الله خزعلی تأسیس شد، عنوان داشت: موجب افتخار است که آیت الله خزعلی بنده را به عنوان مسؤول بنیاد غدیر لرستان معرفی کردند./9459/302/ب1

ارسال نظرات