۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۸۹۰۷۹
استاد حوزه و دانشگاه:

همبستگی اسلامی خنثی کننده هجمه های رژیم غاصب صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که همبستگی اسلامی خنثی کننده هجمه های رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: ضرورت دارد کشورهای اسلامی با وحدت و انسجام در کنار هم بوده و حمایت های شایسته ای از مسلمانان مظلوم داشته باشند.
حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به این که رژیم غاصب صهیونیستی همواره به دنبال کشتار و جنایت است، گفت: این رژیم جعلی در طول سال های گذشته دست به جنایات گسترده ای زده و در راستای تحقق اهداف خود گام برداشته است.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که رژیم صهیونیستی به دنبال تحقق برنامه ها و خواسته های خود است و در این راستا دست به هر اقدامی می زند، بیان داشت: جنایات گسترده ای از سوی رژیم صهیونیستی صورت می گیرد اما دولت های اسلامی و کشورهای عربی اعتراضی نسبت به این وقایع ندارند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: بعضی از کشورهای عربی از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کرده و از بیت المال مسلمانان در راستای حمایت از آن ها هزینه می کنند.


وی با بیان این که جریان اخیر بیت المقدس و ایجاد جمعه خونین امری محکوم است، گفت: ضرورت دارد کشورهای اسلامی به خودشان آمده و در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برآمده و به مقابله با اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی بپردازند.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که همبستگی اسلامی خنثی کننده هجمه های رژیم غاصب صهیونیستی است، تصریح کرد: ضرورت دارد کشورهای اسلامی با وحدت و انسجام در کنار هم بوده و حمایت های شایسته ای از مسلمانان مظلوم داشته باشند.


امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: نیاز است کشورهای اسلامی جنایات صورت گرفته در فلسطین را محکوم کرده و به این نکته توجه داشته باشند شهادت فرزندان اسلام یک لطمه و ضرر بزرگ است.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید با وحدت و همدلی بستری را فراهم کنند تا زمینه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی که جنایات و کشتارهای گسترده ای را صورت می دهد فراهم شود.


وی با بیان این که حفظ و حراست از نخستین قبله مسلمانان وظیفه هر انسان مسلمانی است، گفت: نیاز است مسلمانان عالم در برابر جنایات و اقدامات ایادی استکباری واکنش نشان داده و در برابر این رفتارهای ناشایست سکوت نکنند.


حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: کشورهای جهان و سازمان ملل باید در برابر این جنایات غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی که قصد تصرف بیت المقدس به عنوان مکان متبرک الهی و معنوی دارند ایستادگی کنند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی همواره به دنبال تجاوز و کشتار است و برای تحقق منافع و خواسته های خود دست به هر اقدام شوم و ناپسندی می زند که باید مقاومت و ایستادگی شایسته ای در برابر این اقدامات وجود داشته باشد تا آن ها نتوانند هر کاری انجام دهند./1314/302/ب1

ارسال نظرات