۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۲۸۹۴۳۹

فراخوان جشنواره بین‌المللی شعر اشراق اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر علمی جشنواره شعر اشراق از اعلام فراخوان این جشنواره بین‌المللی خبر داد و گفت: جشنواره شعر اشراق با هدف کشف استعدادهای جوان و حق طلب برای ورود به عرصه‏های مبارزه با باطل و پیروی از حق و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برگزار می‏شود.
شعر اشراق

حجت‏الاسلام سید حسن مبارز دبیر علمی جشنواره شعر اشراق در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره فرخوان جشنواره شعر اشراق گفت: این جشنواره با رویکرد بین‏المللی در حوزه کشورهای فارسی زبان برگزار می‏شود.

 

حجت‏الاسلام مبارز اظهار داشت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای جوان و حق طلب برای ورود به عرصه‏های مبارزه با باطل و پیروی از حق و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که در جنگ حق و باطل، بیطرفی بی‏معنا است برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: نهادهای مختلفی در اجرای این جشنواره در حال خدمت هستند اما همت اصلی در اجرای این جشنواره به عهده انجمن شعر طلاب مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی است.

 

وی افزود: این جشنواره در بسیاری از کشورهای فارسی زبان از جمله افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و هند فرخوان داده شده و همه طلاب فارسی زبان جهان می‏توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد که این جشنواره در تاریخ 28 تا 30 آذر ماه در سه بخش کودک و نوجوان، کلاسیک و آزاد برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره می‏توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی sher.eshragh.info ارسال کنند./1329/ت302/ی

ارسال نظرات