۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۹۰۸۴۹
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

دشمن قصد دارد از طریق برجام در کشور دوگانگی ایجاد کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: دشمن بعد از برجام به دنبال نفوذ اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی و همچنین ایجاد اختلاف و چندگانگی در ایران است.
حجت الاسلام رضا غفاري پور

حجت الاسلام رضا غفاری پور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، گفت: عظمت ایران مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است.

 

وی افزود: در آغاز جنگ، صدام مدعی بود که چند روزه ایران را فتح خواهد که این ادعا از لحاظ محاسبات دنیایی درست بود، چرا که شرق و غرب حامی او بوده و کشورهای خلیج فارس نیز پشتوانه مالی صدام بودند و دیگر کشورها سلاح و مهمات در اختیار عراق قرار می دادند.

 

حجت الاسلام غفاری پور با اشاره به این که اسرای دشمن از ملیت های مختلف بودند، گفت: ایران اسلامی صرفا با صدام و عراق درگیر نبود، بلکه با دنیا در جنگ بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: عراق به قصد تصرف خوزستان و اروند رود به ایران حمله کرد، اما هدف اصلی آنها براندازی انقلاب نوپای ایران اسلامی بود، از این رو تا سقوط انقلاب برنامه ریزی کرده بودند.

 

وی با تأکید بر این که با رهبری امام راحل و اعتقاد راسخ مردم به اسلام و پیوند محکم بین مردم و امام امت، سرنوشت جنگ تغییر پیدا کرد، گفت: ایران از امکانات کمی برخوردار بود، اما توانست در برابر دشمن بایستد و پیروز شود.

 

 

پیوند محکم بین مردم و ولایت عامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی بود

به گفته وی، جنگ با عراق را باید دفاع مقدس نامید، چرا که ما شروع کننده جنگ نبودیم و در برابر تهاجم دشمن دفاع کردیم و مقدس بودن نیز به واسطه دفاع از خاک، آب، ناموس، نظام و انقلاب است.

 

حجت الاسلام غفاری پور با یادآوری سرنوشت صدام به برکت خون شهدا، گفت: با اتمام جنگ تحمیلی، جنگ سخت تمام شد، اما دشمن بعد از  آن شروع به جنگ نرم و مقابله با فکر و اندیشه امام راحل کرد، از این رو دشمنی علیه ایران به پایان نرسیده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان این که دشمن بعد از برجام به دنبال نفوذ اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی و همچنین ایجاد اختلاف و چندگانگی در ایران است، گفت: اعتقادات مردم به دین و اسلام و باورهای محکم مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پیوند محکم بین مردم و ولایت عامل پیروزی ایران در عرصه جنگ سخت و نرم است.

 

حجت الاسلام غفاری با تأکید بر این که دوران دفاع مقدس همیشه باید زنده باشد، گفت: دفاع مقدس درس ها و عبرت هایی را به همراه داشت که باید از آن آموخت و پند گرفت./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات