۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۹۳۰۷۳
امام جمعه چهارباغ:

با حفظ و افزایش اقتدار نیروی انتظامی، مردم احساس امنیت بیشتری خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چهارباغ با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران و مجاهدان این عرصه، برقراری امنیت و آسایش مردم را خدمتی مقدس دانست.
محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرج، حجت الاسلام محمدی امام جمعه چهارباغ، با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران و مجاهدان این عرصه، برقراری امنیت و آسایش مردم منطقه را خدمتی مقدس دانسته و افزود: حریم نظم و امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه و ارزش های اسلامی و امنیت را از ضروری ترین نیازهای بشری و لازمه جامعه پاک و آرمانی است و خدمات خالصانه نیروهای خدوم انتظامی را در برقراری نظم و امنیت و تامین رفاه و آسایش مردم  خدمتی بزرگ و جهادی مقدس می باشد، چراکه مردم باید با شنیدن نام نیروی انتظامی، احساس امنیت و آرامش کنند.

 

وی با تاکید بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی تصریح کرد: با حفظ و افزایش بیش از پیش اقتدار این نیرو جامعه برای افراد فرصت طلب و مجرمین نا امن می شود و مردم احساس امنیت بیشتری خواهند کرد.

 

امام جمعه چهارباغ با اشاره به نقش نیروی انتظامی به عنوان مجریان نظم و قانون در اجتماع اظهار داشت: نیروهای خدوم نیروی انتظامی در هر لحظه به عنوان حافظان جان و مال مردم در هر نقطه از ایران اسلامی آماده دفاع از ارزشهای جامعه بوده و دربر قراری امنیت شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و بایستی قدردان زحمات این نیروی خدوم باشیم./829/203/ب3

ارسال نظرات