۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۹۴۶۴۸

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه در پی شهادت سردار همدانی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه با تسلیت شهادت سردار همدانی گفت: شهادت پاداشی برای حق طلبی و مبارزات سردار همدانی بود.
سردار همداني

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: سردار همدانی یادگار ارزشمند و گرانبهای دوران دفاع مقدس و نبرد حق علیه باطل بود.


مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: رشادت و مجاهدت های سردار همدانی از اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد و یاد و خاطره این یادگار و حماسه آفرین صحنه های نبرد ماندگار خواهد بود.


وی افزود: حضور سردار همدانی ها در جبهه های مقابل تکفیری نشان از حقانیت و نورانیت مسیر آن عزیزان دارد و دشمنان باید بدانند با شهادت سردار همدانی، سربازان اسلام راه وی را ادامه داده و مشعل روشنگری و مبارزه سردار همدانی را به دست خواهند گرفت.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: سردار همدانی مبارزه با باطل و کفر را به عنوان هدف زندگی خود برگزید و میان جبهه های دفاع مقدس ایران و جبهه دفاع از حرمین مقدس سوریه تفاوتی قائل نبود و اصل مبارزه با ظلم و کفر را دنبال می کرد.


مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ملت ایران تا آخرین قطره خون در دفاع از آرمان ها و اماکن مقدس خواهند ایستاد و تا شکست کامل کفر و تکفیری این مبارزه ادامه خواهد داشت و قطعا پیروزی با حق جویان خواهد بود.


حجت الاسلام موسوی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت سردار حسین همدانی اظهار داشت: شهادت پاداشی برای حق طلبی و مبارزات سردار همدانی بود، کسب نشان شهادت سردار همدانی از خداوند متعال افتخاری نصیب ملت ایران و خانواده بزرگوار آن شهید سرافراز اسلام کرد./857/303/ب3

ارسال نظرات