۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۹۷۰۵۵
معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان:

حفظ نظام اسلامی بزرگ‌ترین معروف است

خبرگزاری رسا ـ معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان گفت: بزرگ ترین معروف در جامعه امروز اسلامی حفظ نظام اسلامی ایران است.
محمد رضوان نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد رضوان نژاد معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان شامگاه امروز در آخرین برنامه از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان و در آخرین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بزرگترین معروف در جامعه امروز اسلامی حفظ نظام اسلامی ایران است.

 

وی نقش مهم و تأثیرگذار خبرنگاران و رسانه ها را در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انکار ناپذیر خواند و گفت: همه کسانی که در این راستا فعالیت دارند و نسبت به این دو واجب فراموش شده همکاری می‌کنند باید با رسانه ها همکاری تنگاتنگی داشته باشند و از ابزار رسانه برای ترویج این واجب فراموش شده استفاده کنند.

 

رضوان نژاد فعالیت خبرنگاران و رسانه های شهرستان کاشان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ نبوی و علوی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خبرنگاران و رسانه ها همیشه درخط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن قراردارند که با استفاده از ابزار رسانه نقش مهمی را در ترویج این فریضه فراموش شده دارند.

 

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان در ادامه از اجرای 30 عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کاشان خبرداد و افزود: در برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر کاشان بیش از 700 نفر شرکت کردند.

 

وی از آموزش و پژوهش به عنوان رویکرد جدید برنامه گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نام برد و افزود: در گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برای اعضای شورا و مسؤولان شورا ها مباحثی از جمله پاسخ به دو سؤال بیان 5 معروف و 5 منکر ادارات تحت نظارت خود، مسابقه از کتاب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی رییس دادگستری، طرح 14 سؤال از کتاب فراموش شده را از جمله برنامه های آموزشی و پژوهشی اعلام کرد.

 

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان همچنین از فعال شدن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بقاع متبرکه شهرستان کاشان خبرداد و افزود: تاکنون شوراهای امر به معروف و نهی از منکر 60 بقاع متبرکه از 127 بقاع متبرکه شهرستان کاشان فعال شده است.

 

رضوان نژاد گفت: بقاع متبرکه به عنوان مرکز فرهنگی نیازمند داشتن شورای امر به معروف برای سازماندهی فعالیت های فرهنگی در بقاع متبرکه است./1307/202/ب1

ارسال نظرات