۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۹۸۵۱۲
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان:

دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در کاشان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری مرحله شهرستانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان کاشان خبر داد.
مصطفي جوادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مصطفی جوادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان کاشان با حضور 270 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کاشان برگزار خواهد می شود.

 

وی با اشاره به رشته‌های این جشنواره یاد آور شد: دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در هفت رشته قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می‌شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان مخصوص برداران و رشته های قرائت، حفظ، ترتیل مخصوص خواهران صبح روز جمعه هشتم آبان ماه از ساعت 8 صبح تا 13:30 بعدازظهر در محل زیارت درب زنجیر واقع در خیابان محتشم برگزار می شود.

 

به گفته وی، مراسم اختتامیه این جشنواره از ساعت 15:30 تا 17:30 بعدازظهر در محل زیارت درب زنجیر ‹‹بازار کاشان›› برگزار می شود و برگزیدگان این مسابقات جهت رقابت با سایر برگزیدگان شهرستان‌های استان اصفهان معرفی می شوند.

 

جوادی افزود: مسابقات مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج البلاغه دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان 29 آبان ماه به صورتی اینترنتی و یا به صورت کتبی برگزار خواهد شد.

 

وی کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال در کانون فرهنگی و هنری مساجد و آشنایی بیشتر مردم و مسؤولان با استعدادهای موجود در امر تفسیر قرآن را از جمله اهداف دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اعلام کرد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان یاد آورشد: شهرستان کاشان با170کانون فرهنگی و هنری مساجد سالانه پذیرای تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان در هستند و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح این کانون‌ها اجرا می‌شود./1307/203/ب1

ارسال نظرات