۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۹۹۸۸۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تربیت نیروی انسانی مؤمن و متعهد لازمه الگو شدن جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان پیشرفت جامعه را در سایه تربیت نیروی انسانی صالح بیان کرد و گفت: وظیفه دانشگاه ها پرورش و تربیت نیروی انسانی صالح است.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شب گذشته، در دیدار اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد، مهم ترین کار معلم و اساتید را انسان شناسی بیان کرد و گفت: پیشرفت جامعه در سایه تربیت نیروی انسانی صالح است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی استخراج گوهرهای گرانقدر وجودی انسان از دیگر رسالت های اساتید است، عنوان داشت: اساتید دانشگاه با داشتن همت والا، تلاش و کوشش در مسیر تربیت نیروی انسانی باید به رهمنودهای رهبری توجه ویژه داشته باشد.

 

وی تربیت نیروی انسانی مؤمن و متعهد را لازمه الگو شدن جامعه در دنیا عنوان داشت و اظهار کرد: حیات یک ملت به علم و دیانت بستگی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: از دیگر رسالت های مهم دانشگاه ها جهاد علمی، عملی و فکری است.

 

وی با اشاره به این که استکبار جهانی با پیشرفت علمی ایران مخالف است و می خواهد پیشرفت علمی کشورمان زیر نظر آنها باشد، گفت: آمریکا همیشه به دنبال منافع خود بوده و ملت ها را استثمار کرده است.

 

پیروزی ما همدلی و هم زبانی میان ملت و دولت است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب آمریکا ماهیت مکارانه و فرصت طلبانه داشته و همیشه عهد شکن و ظالم بوده است، خاطرنشان کرد: در برابر دشمن باید هوشیاری خود را حفظ و همدلی و هم زبانی را بیشتر کنیم چراکه راه پیروزی ما همدلی و هم زبانی میان ملت و دولت است.

 

وی با تأکید بر این که آمریکا به دنبال از بین بردن باورهای اعتقادی مردم است، بیان کرد: با تقویت خودباوری، اعتماد به نفس، عمق بخشی به باورهای دینی، ارتقای ایمان و رشد اخلاقی، تولید علم و توسعه علمی و تحقق نهضت نرم افزاری در جهت پیشرفت کشور و مقابله با جنگ نرم تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: برخی ناآگاه، ساده لوح و قدرت طلب به دنبال این هستند که چهره آمریکا را بزک کرده و خوب جلوه بدهند، باید نسبت به دسیسه های دشمن هوشیار بود./9459/202/ب1

ارسال نظرات