۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۹۹۹۰۴
همزمان با روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی؛

فریاد مرگ بر آمریکا در تبریز طنین انداز شد

خبرگزاری رساـ همزمان با روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی؛ فریاد مرگ بر آمریکا در تبریز طنین انداز شد و جوانان انقلابی هوشیاری خود را به نمایش گذاشته و اعلام کردند اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهند داد.
13 آبان راهپيمايي 13 آبان 94 تبريز فریاد مرگ بر آمریکا در تبریز طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی ملت به ویژه نسل جوانان انقلابی کشور بار دیگر با حضور در میدان مبارزه با استکبار، تداوم روحیه انقلابی و استکبار ستیزی را به جهانیان به نمایش گذاشتند.

 


سلسله جلیله روحانیت معظم، عاشقان حریم ولایت، نهادها و ارگان ها و سازمان ها و نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، کارگران و کارمندان، بازاریان و اصناف و هیئات حسینی و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران با حضور انقلابی، حماسی و عاشورایی و با شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، بار دیگر بر مواضع انقلابی خود علیه آمریکا و استکبار صحه گذاشتند.

 


مردم متدین و غیور آذربایجان شرقی همگام با سایر هموطنان در سراسر ایران اسلامی، با شرکت گسترده در تظاهرات یوم الله سیزدهم آبان با قامتی استوار اعلام کردند که آمریکا هنوز دشمن شماره یک ملت و کشور ما و بلکه دشمن بشریت و صلح و امنیت جهانی است و تا آمریکا و استکبار و سلطه وجود دارد، راه مقاومت و ایستادگی و مبارزه با استکبار همچنان پرقوت و پرقدرت ادامه خواهد داشت.

 


جوانان انقلابی با تأسی به مکتب سیدالهشدا(ع) شعار «هیهات مناالذله» را فریاد زدند و بلندتر و رساتر از هر سالی نفرت خود را از نظام استکباری و آمریکا حنایت کار فریاد زدند و شعار مرگ بر آمریکا را شیواتر و کوبنده تر بر سر دولت دورغ گوی آمریکا سر کشیدند.

 


شعار «گرفت ملت پیام کربلا را هرگز نمی پذیرد نفوذ آمریکا را» در کنار  شعار های «مرگ برآمریکا»؛ «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» مقاومت و ایستادگی را در برابر یاوه گویان و مستکبران جهانی را به نمایش گذاشتند و پیام ایستادگی در برابر آرمان های انقلاب را به جهان مخابره کردند.

 


شرکت کنندگان در مراسم 13 آبان با به آتش کشیدن پرچم شیطان بزرگ و نماد خباثت تصریح کردند که اندکی از نفرت و دشمنی شان از آمریکا کاسته نشده است و با فریاد های شکننده خود یاد آور شدند که هیچگاه خواب نفوذ آمریکا به کشور تعبیر نخواهد شد و آن را به گور خواهد برد.

 


امسال بزرگداشت این روز در شرایطی برگزار  شد که استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکای جنایتکار با توطئه ها و دسیسه ها و تهدیدها و زیاده خواهی های خود خیال نفوذ دوباره بر کشور اسلامی را دارد، ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان نشان دادند که بر سر آرمان های انقلاب ایستاده اند.

 


آیت الله مجتهد شبستری در این مراسم با ایراد سخنرانی، خاطرنشان کردند که جوانان انقلابی با حفظ هوشیاری و روحیه انقلابی خود در برابر نفوذ دشمن خواهند ایستاد  و هیچ گاه اجازه بازرسی از مراکز نظامی کشور را که نماد اقتدار کشور است را نخواهند داد.

 


جوانان انقلابی، دانش آموزان و دانشجویان خط رهبری از وزیر امور خارجه، مذاکره کننده گان و دولت خواستار اجرای بندبند نامه‌ای رهبری شدند و اذعان داشتند که حفظ اقتدار و عزت کشور در برجام توجه به رهنمود های و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

 


بنا بران این گزارش راهپیمایی 13 آبان امسال که سراسر بوی استکبار ستیزی و تداوم بر آرمان های انقلاب را داشت با قرائت قطعنامه‌ای و شعار شرکت کنندگان در این راهپیمایی که پیام مقابله با نفوذ، تداوم استکبار ستیزی و روحیه انقلابی جوانان را داشت به پایان رسید./854/202/ب1

ارسال نظرات