۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۰۰۰۹۷
کارشناس گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه:

تارکان شعار "مرگ بر آمریکا" به خود خندیده و کار عبث می کنند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه گفت: در کشور ما هر فردی که تصور کند شعار مرگ بر آمریکا باید کنار گذاشته شود، مطمئنا به خودش خندیده است که چنین حرفی را بر زبان می آورد.
مراسم راهپيمايي 13 آبان

کارشناس گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده و فرموده است که «ما اراده کرده ایم کسانی را که در زمین به استضعاف کشیده شده اند، آنان را پیشوایان مردم و وارثان زمین قرار دهیم»؛ روزی فرا می رسد که مستضعفان بر روی زمین حاکم می شوند.


وی آمریکا را کشوری سلطه طلب خواند که قصد خدایی کردن و حکومت بر کل جهان دارد و گفت: این مملکت شیعه به نمایندگی از ولایت فقیه، قصد دارد ثابت کند که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت الهی نیست و آمریکا همواره هیچ غلطی نمی تواند بکند.


تارکان شعار "مرگ بر آمریکا" به خود خندیده اند
جعفرزاده با تاکید بر جنایتکار بودن آمریکا و تداوم دشمنی ما با این دولت ستمگر تصریح کرد: در کشور ما هر فردی که تصور کند شعار مرگ بر آمریکا باید کنار گذاشته شود، مطمئنا به خودش خندیده است که چنین حرفی را بر زبان می آورد.


وی افزود: ما سابقه دخالت های حکومت آمریکا را در کشورمان به وفور دیده ایم، از این رو کار عبث و بیهوده ای است اگر کسی بخواهد شعار مرگ بر آمریکا را در این کشور حذف کند.


کارشناس معارف اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه با تاکید بر نفرت مردم ایران از جنایت های آمریکا، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند؛ «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»؛ این عدم توان آمریکا بر غلط کردن علیه مردم ایران یعنی؛ شعار مرگ بر آمریکا تا قیام و قیامت ادامه دارد.


وی آمریکا را به زالوی خون خواری تشبیه کرد که خون ملت های مظلوم را می مکد تا خودش را فربه کند و افزود: آمریکا هر جا که منفعتی را احساس کند از چندین کودتا و فتنه و فساد علیه آن مکان و دولت استفاده می کند تا به منافع و مطامع خود برسد.


جعفرزاده با اشاره به جنایت های آمریکا علیه مردم مظلوم جهان و به ویژه ایران، گفت: از کودتای 1328 تا به الان در کشورما آمریکا تلاش کرده است تا ما را استثمار کند و در کشورهایی مانند؛ فیلیپین و دیگر کشورهای جهان که مستضعف بوده و فاقد حکومت قوی هستند، آمریکا تلاش کرده که در آن کشورها حکومت بکند و به چپاول سرمایه های آنان بپردازد.


این کارشناس معارف اسلامی در پایان با اشاره به در اختیار گذاشته شدن تسلیحلات نظامی در اختیار جنایتکارترین افراد جهان از سوی آمریکا و متحدانش در منطقه، تصریح کرد: داعش، القاعده، النصره و دیگر گروه های تروریستی فرزندان ناخلف آمریکا و صهیونیسم جهانی هستند که در هر گوشه از دنیا علیه ملت های مظلوم به ویژه مسلمانان به کار گرفته می شوند./936/202/ب1

ارسال نظرات